Hop til indhold
Stavox

[Solved] lorte staff


schultz1

Recommended Posts

kasper vælger at banne mig fordi jeg laver rp som han tydeligvis ikke ved hvad er, det ogs fint hvis bare det ikke går ud over mig. jeg bliver stoppet af politiet, hvor han giver mig en bøde for 10k uden grund. Jeg vælger at hoppe ind i min bil og sige at jeg får mit gang (12 YEAR) efter ham og vi slår ham ihjel. Kasper vælger at give mig ban for at give en betjent trussel i rp. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom det var mig der var betjenten der stoppede dig, tænker jeg godt at jeg kan svare.

Det hele starter med at jeg ser dig påkøre 2 biler som holder i Spawn Parkerings plads (Rockford). 

Jeg vælger at køre efter dig og får standset dig ved svingbakken på vej op mod villaerne. Jeg vælger at give dig en bøde på 10.000,- for følgende: Påkøre 2 biler, kører over fortorv , og til sidst at flygte fra på kørselen. Du vælger at kalde case da du mener det ikke er dig. Men da jeg har fuldt efter dig hele vejen, så er jeg sikker i min sag. Da Kasper fortæller dig at dette er en retfærdig bøde jeg giver, vælger han derefter at afslutte casen. Efter casen siger du til mig "Håber du dør". I det her tilfælde følger jeg at du siger det til mig personlig og ikke en del af RP'en. Derfor kalder jeg case på dette som Kasper tager. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.