Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request - Deaglemeister, Scaled, Toby, Ziipen, Boris, Doctorpjuskebusk


Frank Hvam
Message added by Dynn

Reps givet i tråden efter denne besked er postet giver forumban.

Recommended Posts

OBS. OBS. DENNE BAN REQUEST ER SKREVET OG LAVET AF TRIXX, SAND, KIM OG JEG!
Dit in-game navn: Frank Hvam

Spillerens in-game navn: Deaglemeister, Scaled, Toby, Ziipen, Boris, Doctorpjuskebusk

Dit SteamID: STEAM_0:1:51593071

Spillerens SteamID:

Deaglemeister: STEAM_0:1:64211367
Scaled: STEAM_0:0:50236723
Toby: STEAM_0:1:94833046
Ziipen: STEAM_0:1:50262050
Boris: STEAM_0:0:86098035

Tidspunkt for hændelse: 13-04-2020 i tidsrummet 03:00-05:00

Hvilke regler er blevet brudt: 27.1, 1.3

Hvad skete der: Vi sad nogle stykker og snakkede i Stavox discorden indtil vi mistede @Sekondløjtnant Sand fra Discorden. 
Han blev trukket ned i et rum med Boris, Doctorpjuskebusk og Deaglemeister, i rummet blev han presset, snakket ned til, de prøvede finde hans IP som lykkedes i sidste ende, han blev kaldt racistiske ting såsom "n*ger" osv.
Da Deaglemeister og co. var færdige med deres lignede "forhøring", joinede hele gruppen ind i samtalen med os andre, og begyndte optræffe en stemning med at de har fået Sands IP adresse.
Jeg beder dem så om at dæmpe det de har gang i hvorefter, jeg får en lang sviner, som kan ses på videoerne. Senere hen vælger de angribe Kim Karsten, som også kan høres på videoerne nedenunder. 
Alt i alt var denne oplevelse ikke det fedeste, både for mig og dem jeg snakkede med.


Beviser: Deagle1 - https://c.auxera.net/s/n5qany3AKZiSJ5X. Deagle2 - https://c.auxera.net/s/KoKsqLc8ZYY2ffZ. Kim karsten episoden - https://c.auxera.net/s/fGjSm6NFXbL7c6i .

 

 

 

 

DJcR1pa.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Scaled skrev:

Som jeg også siger i videoen giver Kim mig en sviner hvorefter jeg sender en tilbage?

Du er 16 år gammel, Kim er 12-13 år og du syntes du alligevel burde give ham en sviner tilbage? Du kunne ikke ignorere ham? 

 

Det er barnligt af dig, og det er også barnligt gjort af Kim. Men du burde kunne være den voksne og holde munden lukket. Jeg har valgt at smide dig ind i min Ban-Request ikke Kim. Føler du der skal laves en Request på Kim er du velkommen til, at gøre det selv.

 

Vh. Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Frank Hvam skrev:

Du er 16 år gammel, Kim er 12-13 år og du syntes du alligevel burde give ham en sviner tilbage? Du kunne ikke ignorere ham? 

 

Det er barnligt af dig, og det er også barnligt gjort af Kim. Men du burde kunne være den voksne og holde munden lukket. Jeg har valgt at smide dig ind i min Ban-Request ikke Kim. Føler du der skal laves en Request på Kim er du velkommen til, at gøre det selv.

 

Vh. Frank

Jeg er 15, Kim er 14, men det er ikke pointen. Jeg kunne vælge at være den voksne, men det valgte jeg ikke, og sådan er det. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er med i ban requesten? Jeg har svinet ham til, men efter alt er svineren retfærdiggjort siden han gjorde det samme, og desuden skete det for like 2 uger siden og er ret sikker på Kim er rimeligt ligeglad

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Scaled skrev:

Jeg er 15, Kim er 14, men det er ikke pointen. Jeg kunne vælge at være den voksne, men det valgte jeg ikke, og sådan er det. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er med i ban requesten? Jeg har svinet ham til, men efter alt er svineren retfærdiggjort siden han gjorde det samme, og desuden skete det for like 2 uger siden og er ret sikker på Kim er rimeligt ligeglad

Intet svineri er retfærdigt, du har brudt en regel og jeg laver en request. Om det er fra 2 uger siden eller 1 måned er det stadig ikke ok på nogen måde. Hver en mand og accepter dine fejl, føler du noget er uretfærdigt kan du altid lave en klage på Kim. 

 

Gider ikke køre mere i det her da det er begyndt at blive toxic. I kan ikke argumentere hvorfor det er ok at svine til.

 

I må have en rigtig fortsat god dag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Alt det du skriver om hvad der skete i det private rum, er på ingen måde sandt. Andre staffs - og spillere - indgik en deal med Sand, om at vi måtte se hans ansigt, hvis han så vores. Sand var med på denne ide, og har siden da stadig billederne læggende på hans computer. Jeg har på intet tidspunkt været racistisk, eller på anden måde diskrimineret Sand i det private rum. Jeg kan ej benægte noget af det på videoen, det er mig der har været utroligt grov, overtræt og intet temperament haft. Jeg var en totalt douchebag, og jeg plejer på ingen måde at opføre mig sådan. Bimse gav mig en advarsel da jeg blev meget grov, også valgte jeg at komme med en meget dum-kæk kommentar, som lød følgende "Hold din kæft, Bimse". Her siger Bimse at det var den sidste dråbe, og at jeg ryger ud af staff-holdet. Bimse har gjort hvad der var retfærdigt, og det respekterer jeg. Jeg vil derefter gerne påpege hvad du skriver i chat-boksen på forum, som var ret unødvendigt, da vi bare kunne holde os til denne ban-request.

Jeg håber i kan se hvor dum jeg har været. 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

Dengang at dette skete, gad du ikke at se mit ansigt da jeg tilsidst var klar, og så tænkte jeg at nu havde i brugt den chance, og jeg slettet lidt efter billederne da jeg ikke skulle bruge dem mere.

Det vil du ikke tro på, og begyndte så at råbe alle de ond ting du sagde til mig, hvor Frank jo så bare prøvet at sige til dig at du opførte dig ond, hvor at målet så røg over på ham.

Og nej det var ikke dig der var "racistisk", det var DrPjuskeBuks, som kaldte mig "N-ordet" 3 gange blandet med dø i helved osv. Men du og ham var stadig diskriminere overfor mig da i "afhørte mig i staff-rummet" ved at spørger og sige at jeg f.eks var total anti-social, og kaldte mig for kæmpe autist og snakket om at jeg havde "Personligheds-Forstyrrelser" osv.

Det var ikke okay af jer, og jeg føler at selvom du har fået straf nu med demote, så opfører du dig stadig grov på visse måder når du snakker med folk på discord, og sider f.eks og råber at du får hovedpine når bimse prøver at snakke med dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hold da op! Vi har godt nok ikke været så grove overfor dig. Vi har sikkert sagt nogle ting, som var mindre søde, men slet ikke så groft. Doctorpjuske og os andre er- og var på ingen måde racistiske i det private rum. Og at vi påpeger det faktum at du har "autisme spektrum forstyrrelser" er selvfølgelig ikke okay. Alt det andet som der er sagt, nævnte vi indefra en hjemmeside, hvor der stod fakta omkring dette (vi ville bare gerne have bekræftelse fra dig, om at dette var sandt). Jeg vil ikke have de falske anklager på mig, eller mine venner. Hvis du har noget bevis på noget af dette, som er blevet sagt i det rum, så må du meget gerne vise det, ellers syntes jeg det er beskidt at dadle os med sådan nogle beskyldninger. 

Mvh. DEAGLEMEISTER

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænkte ikke på at optage da i begyndte at afhører mig, så jeg kan kun give mit ord på at det jeg har skrevet er sandt, men taget i betragtning af jeres opførsel bagefter hvor det blev optaget, kan man vil nok gætte sig til at det jeg siger også er rigtigt.

Og jov, pjuske kaldte mig for "neger som skulle dø i helved op til flere gange" inden at vi gik op i hyggerummet, og det er træls at han skal stå og benægte det, men så må det jo være sådan.

(+ at at pjuske siger til Frank at "om han ikke kunne hegne sig selv").

Men i var grove, det går mig ikke så meget personligt på, for i er jo bare nogle mennesker på internettet, men det er stadig ondt at snakke sådan til en, og "selvom at i læser op fra en hjemmeside af", så hentyder i jo netop til at jeg har (person forstyrrelser) osv.

Så hvis i kan være sådan overfor mig, kan i sikkert også finde på at være sådan mod andre på et senere tidspunkt, "som der skete?" og derfor vil jeg bare sige, at denne ban-request er fuldgyldig.



@DEAGLEMEISTER (Frank havde ikke billeder af jer? "selvom det havde jeg heller ikke", og hvad fik han af et sprogbrug fra jer) ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Alright. Vi har uddelt bans til de parter vi mener er gået for langt over stregen.

Om hele episoden kan blot siges, at det er en super kedelig situation. Vi er rigtig skuffede over, at folk ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Selvom man ikke kan lide hinanden, eller er utilfredse over hvad andre gør, behøver man ikke at snakke som der er blevet gjort her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.