Hop til indhold
Stavox

[Solved] beetle flygter som politi


Lomholt

Recommended Posts

Dit ingame navn: lomholt21
Staff ingame navn: beetle
Dit SteamID: STEAM_0:0:54183897
Staff SteamID:STEAM_0:1:179702822
Forklar situationen: jeg ser beetle i spawn ved siden af sin bil som politi. hans bil holder ulovligt fordi du må ikke parkere foran spawn på rockford.(regel 2.46) jeg prøver så og snakke med ham, og prøver og få ham ud af bilen så jeg kan give ham en bøde. han nægter og køre. Jeg prøver så igen ude foran pd at få ham til at gå ud af bilen og snakke med ham. men han nægter igen og  køre videre.

Når jeg caller admin. svare staff bare "e"

 og beetle skiver"Jeg flygter ikke. Tværtimod, jeg argumenterer for at jeg ikke skal have en bøde. Hvis du derimod er uenig, Så diskuter med mig"

Jeg svare "jov du flygter når du bare køre videre"

 
Bevis:https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2058507459

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Han holdte ikke parkeret? Han holdte stille i sin bil, som han ikke havde gjort i 2 minutter.

Han hoppede kort ud af bilen, og satte sig ind igen, men det tæller jo stadig som en standsning, så længe han kun holder de i maks 2 minutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Han holdte ikke parkeret? Han holdte stille i sin bil, som han ikke havde gjort i 2 minutter.

Han hoppede kort ud af bilen, og satte sig ind igen, men det tæller jo stadig som en standsning, så længe han kun holder de i maks 2 minutter.

Vis du søger på nettet hvad en parking er står følgende"Parkering er en midlertidig hensætning af et køretøj i kortere eller længere tid."

og det også at flygte fra politi når man biler bedt jeg ved ikke hvor mange gang og gå ud af bilen.

ud over det kørt bettle også op over fortorvetskanten. Hvilket var grunden til at jeg prøvede at stoppe ham en gang mere.

 

1 time siden, Frank Hvam skrev:

Du stod og argumenterede for han ikke måtte holde til siden? Så længe han ikke holdte der længere end 2 min ???

Hvad mener du med til siden. Foran Spawn på rockford eller hvad

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Som ZeNoxXi også skrev ovenover, så var det ikke en parkering men blot en standsning. Jeg kom til at hoppe ud af bilen på et tidspunkt, hvorefter jeg satte mig hurtigt ind igen - så det var ikke meningen, hvilket jeg også sagde op til flere gange. 

Jeg holdte der nok i 1 minuts tid, og efter regel 2.46 må man holde der i 2 minutter - Jeg kørte dog også lige efter jeg havde sat mig ind i bilen igen. Jeg ser ikke nogen grund til at stoppe, da der ikke var nogen grund til det, hvilket jeg også nævner for dig flere gange. Jeg havde ikke gjort noget galt, det var en standsning ikke en parkering.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Beetle skrev:

Hej.

Som ZeNoxXi også skrev ovenover, så var det ikke en parkering men blot en standsning. Jeg kom til at hoppe ud af bilen på et tidspunkt, hvorefter jeg satte mig hurtigt ind igen - så det var ikke meningen, hvilket jeg også sagde op til flere gange. 

Jeg holdte der nok i 1 minuts tid, og efter regel 2.46 må man holde der i 2 minutter - Jeg kørte dog også lige efter jeg havde sat mig ind i bilen igen. Jeg ser ikke nogen grund til at stoppe, da der ikke var nogen grund til det, hvilket jeg også nævner for dig flere gange. Jeg havde ikke gjort noget galt, det var en standsning ikke en parkering.

så du mener godt man må ramme fortovskanten

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, lomholt21 skrev:

Vis du søger på nettet hvad en parking er står følgende"Parkering er en midlertidig hensætning af et køretøj i kortere eller længere tid."

og det også at flygte fra politi når man biler bedt jeg ved ikke hvor mange gang og gå ud af bilen.

ud over det kørt bettle også op over fortorvetskanten. Hvilket var grunden til at jeg prøvede at stoppe ham en gang mere.

 

Hvad mener du med til siden. Foran Spawn på rockford eller hvad

prøv og læs svarede

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var ikke en parkering, men en standsning? Det der er info fra nettet, men vi har tydelige regler bla. 2.46 samt færdselsloven der fortæller tydeligt hvad du må og ikke må. Det er derfor vi har regler, vi tager ikke udgangspunkt i info fra nettet. I hvert fald slet ikke, når reglen allerede er skrevet ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Beetle skrev:

Det var ikke en parkering, men en standsning? Det der er info fra nettet, men vi har tydelige regler bla. 2.46 samt færdselsloven der fortæller tydeligt hvad du må og ikke må. Det er derfor vi har regler, vi tager ikke udgangspunkt i info fra nettet. I hvert fald slet ikke, når reglen allerede er skrevet ned.

så du mener at man godt må køre over fortorvet

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Beetle skrev:

Jeg husker ikke jeg har kørt over fortovet, men det er jo så hvad det er. Du har evt. ikke en video eller et screenshot på, at jeg har gjort det?

nej desvære. men det ændre jo ikke på at du har gjort det og du ikke stoppe når jeg beder dig om det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vælger ikke at stoppe, da der ikke var nogen grund til, at jeg skulle. Jeg lavede en standsning, og ikke en parkering, som jeg også fortæller dig flere gange. Derfor ser jeg ikke nogen grunde til at stoppe, da jeg ikke har gjort noget galt.

Link til kommentar
Del på andre sites

beetle du skal stoppe når jeg beder dig om det. så kunne vi have snakket om det. men det ændre ikke på at du flygter.  og når jeg så caller case siger du at jeg skulle løbe rundt efter dig og diskuteret med dig. altså hvad tror du det er.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, lomholt21 skrev:

beetle du skal stoppe når jeg beder dig om det. så kunne vi have snakket om det. men det ændre ikke på at du flygter.  og når jeg så caller case siger du at jeg skulle løbe rundt efter dig og diskuteret med dig. altså hvad tror du det er.

Jeg sad i bilen og hørte det hele.

Da du løb efter os, spurgte vi hvorfor vi skulle stoppe, hvor du blev ved med at nævne, at Beetle havde holdt ulovlig parkeret, hvor vi fortalte dig at vi ikke havde. Du havde på intet tidspunkt nævnt, at han havde kørt over fortovet, som jeg heller ikke husker han har.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Jeg sad i bilen og hørte det hele.

Da du løb efter os, spurgte vi hvorfor vi skulle stoppe, hvor du blev ved med at nævne, at Beetle havde holdt ulovlig parkeret, hvor vi fortalte dig at vi ikke havde. Du havde på intet tidspunkt nævnt, at han havde kørt over fortovet, som jeg heller ikke husker han har.

jeg har ikke pligt til at sige hvorfor jeg stopper jer. men det var også lidt svært at kommunikere med jer. hvilket gjorde at man ikke fik sagt alt hvad jeg ville have sagt 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lomholt. Quick sum up.

 

 

Jeg sad med i bilen på dette tidspunkt, vi holdte til siden ved holde stedet på Rockford. Fordi vi skulle have nogle ting på plads inden vi kørte videre (Tog maks 1 min), du vælger så at stoppe os uden gyldig årsag.

 

Du argumentere for vi skal stoppe når du ingen årsag har til at stoppe os ? Du kan ikke kalde det flugt når vi køre væk uden at have begået noget kriminelt ?

 

Short said: Du har ingen årsag til at stoppe os, den eneste straf du burde modtage er et demote for at stoppe en bil uden grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mener ikke selv jeg har gjort det, men hvis jeg har, så kunne du alligevel ikke standse mig for at snitte kanten af vejen. Det står tydelig beskrevet i færdselsloven: uKN2xIY.png

Og det med det andet, så var det en standsning og IKKE en parkering.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, lomholt21 skrev:

jeg mener ikke fortovet er lavet af græs eller grus. så jov du flygter

 

Det indgår jo også i "andet underlag" - det er det paragraffen er opbygget på. Det er ikke at flygte, da jeg ikke har gjort noget, som jeg også har forklaret dig op til flere gange. Du hører det både fra mig og Frank, og vi fortæller det dig flere gange.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

prøv og hør her beetle hvis det nu var andet end græs eller grus ville reglen lyde sådan her. " Overskrider en bilist en linje, der gør, at han kort snitter eller opholder sig på andet underlag end vej (græs, grus m.m.) men det gør den ikke. den lyder sådan her.

"Overskrider en bilist en linje, der gør, at han kort snitter eller opholder sig på andet underlag end vej (græs, grus)"

 

men jeg tror hellere ikke jeg gider og bruge mere tid på den her staffklage.

@ZeNoxXi du må gerne tage en afgørelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som sagt, så jeg ham ikke køre på fortovet, og kan derfor heller ikke afvise det. Du gjorde det bare ikke særlig tydeligt, da du før kun nævnte at han holdte ulovlig parkeret, som han jo ikke gjorde. Du blev ved med at løbe efter os, og imens du gjorde det, snakkede du kun om at vi holdte ulovligt parkeret. Er godt klar over, at du ikke har krav på at fortælle, hvorfor du stopper os, men når du så alligevel løber langs bilen og siger at han har holdt ulovlig parkeret, går vi ud fra, at du ikke havde andet. Du kunne evt. bare have sagt, at han havde kørt ulovligt eller lign. Desuden virker det ikke rigtig til at være en klage på, at han abuser sit staff rank, men en klage på rigspolitiet som du kan finde her: https://stavox.dk/forums/forum/325-klager-på-rigspolitiet/

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.