Hop til indhold
Stavox

lomholt21


Lomholt

Recommended Posts

Jeg oplevede i dag at jeg blev jagtede af et par politibetjente. De får så stoppede mig og jeg får en bøde som jeg vælger at betale. Hvorefter jeg bliver arrestede og min bil bliver konfiskeret. Når jeg så snakker med Wilblim bagefter siger han at betjente siger at det må man gerne(det har de fået advide af dynn). Må man gerne det????????

Link til kommentar
Del på andre sites

§ 1. Trafikanter skal være hensynsfulde og udvise opmærksomhed så der ikke opstår situationer, hvor der kan forvoldes skade eller ulempe for andre trafikanter eller gående. Dette betyder også, at trafikken ikke må hindres eller forstyrres unødvendigt. Overtrædes grundreglen straffes bruddet med enten bøde og eller fængsel.

Ja det må man gerne

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Flixx skrev:

§ 1. Trafikanter skal være hensynsfulde og udvise opmærksomhed så der ikke opstår situationer, hvor der kan forvoldes skade eller ulempe for andre trafikanter eller gående. Dette betyder også, at trafikken ikke må hindres eller forstyrres unødvendigt. Overtrædes grundreglen straffes bruddet med enten bøde og eller fængsel.

Ja det må man gerne

"Med enten bøde eller fængsel"

Eller er jeg bare mærkelig 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, lomholt21 skrev:

Så har du vist ikke set min beskrivelse af mit spørgsmål

Jeg tror skam @Kim Karsten har læst den godt igennem. 

Men det kan være han er lidt i tvivl om situationen da du ikke gider lægge tid i dine forum opslag. 

Hvis du valgte at lægge tid i dine opslag ville man:

1. Kunne læse hvad du skriver istedet for det der wullapyk

2. Forstå hvad der faktisk skete i denne situation

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.