Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Aske02


Aske

Recommended Posts

In-game navn: Aske02

SteamID: STEAM_0:0:217629637

Alder: 16 år

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg har spillet ca. 2250 timer på serveren hvor en stor del af dem er som betjent.

Jeg har været en del af styrken tidligere. Jeg blev ansat mens Metro var Rigs og jeg blev senere hen demoted af Anders Buch pga. Inaktivitet

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er betjent en gang i mellem, dog er jeg online fra tidlig morgen til sent aften,

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå at vi har gode og produktive politistyrker der laver deres arbejde ordenligt.

Og hjælper borgere i nød

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med at jeg er aktiv, jeg vil altid gerne hjælpe og forklare for dem der ikke helt forstår politi-loven.

Der er sikkert andre der allerede kan bidrage med nogle af de overstående ting, men jeg har skrevet nogle op jeg kan bidrage med

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej egentlig ikke men i er velkomne til at spørge hvis i synes der er noget info der mangler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral

 

- Flink, samt spiller meget betjent

- Ser dig ikke som leder. Det kan du selføgelig blive oplært i at være.

- Der mangler nogle flere kompetancer, og mere fordybende ord over hvad du faktisk kan levere.

- Ikke særlig imødekommende, men nice nok.

 

Ellers held og lykke du vildt flink ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.