Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban ansøgning til Stavox


Sw_Alf

Recommended Posts

Hejsa Stavoxs Staff team.

Da jeg er meget ivrig efter at komme igang med at lave noget fedt rp igen.

 

-------Spørgsmål -------

SteamID: STEAM_0:0:176333830

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil MEGET gerne unbannes på stavox fordi jeg savner de gode stunder jeg havde og stadig kan huske med mine venner. Det er om 20 dage 2 år siden at jeg blev permenet bannet fra stavoxs servere, i den vente tid har jeg spillet meget roleplay og også haft min egen rp server, og det stykke tid er jeg blevet mere moden og bedre til rp. Jeg har lært at mine fejl og føler også jeg har taget straffen for det, jeg var godt klar over at jeg lavede noget lort dengang og hvis i ville være så søde at give mig en chance til, skal i være klar og at jeg vil gøre ALT hvad jeg kan for at rette op på de fejl jeg lavede for snart 2 år siden.

_____________________________________________________

Dette var min unban ansøgning

08-04-2020 

Hilsen August

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj. 
 
Beklager det sene svar.  
 

Jeg kan se du flere gange har været banned, for at være meget flabet samt at lyve overfor straff teamet. 
Hvordan kan du bevise overfor os at den dårlige vane ikke hænger ved? 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Tjulle.
Det med at lyve overfor staff var rigtigt dumt. Jeg har ændret mig meget siden sidst, i den tid har jeg selv ejet en rp server, jeg har lært meget af min tid som ejer, jeg er blevet mere indforstået med regler osv.

Vh August

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.