Hop til indhold
Stavox

Valorant


Critz

Recommended Posts

3 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Fortnite 😉🤢

 

Literally alle spil som gerne vil have en bred spillerbase, men stadig vil have indkomst? Klaphat.

 

Jeg er allerede positivt overrasket over at Riot ikke har fucket LoL clienten endnu mere op ved at tilføje flere spil dertil. 

Jeg har set nogle få klips derfra, og jeg tror at communitiet fra LoL kommer til at flame det, bare fordi Riot har lavet det, men det ser faktisk fedt nok ud. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg giver det en chance, er træt af alle de cheaters i cs og håber på Riot har arbejdet godt på deres anti-cheat, hvilket allerede ser ret godt ud. 

 

Plus serverne er MEGET bedre her i Valorant.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Critz skrev:

Jeg giver det en chance, er træt af alle de cheaters i cs og håber på Riot har arbejdet godt på deres anti-cheat, hvilket allerede ser ret godt ud. 

 

Plus serverne er MEGET bedre her i Valorant.

Well spillet er lige kommet ud, der er ikke allerede folk som hacker, så nyd det imens det vare.

Men ja lad os håbe det er bedre en Valve, hvilket der virkelig ikke skal meget til 😕

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 08/04/2020 den 1:13 AM , Critz skrev:

Jeg giver det en chance, er træt af alle de cheaters i cs og håber på Riot har arbejdet godt på deres anti-cheat, hvilket allerede ser ret godt ud. 

 

Plus serverne er MEGET bedre her i Valorant.

Ja, de har vist arbejdet ret godt på deres anti-cheat system,

så meget endda at det kan klassificeres som et Rootkit/Spyware?.

Se bare denne video 😉

og ps, har så hackere allerede fundet måder at snyde på. så rip anti-cheat.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Ja, de har vist arbejdet ret godt på deres anti-cheat system,

så meget endda at det kan klassificeres som et Rootkit/Spyware?.

Se bare denne video 😉

og ps, har så hackere allerede fundet måder at snyde på. så rip anti-cheat.

 

Fik af vide af min ven, at der var en, som var blevet bannet af anti-cheat fordi han havde connectet sin mobil igennem lader kabel..

Link til kommentar
Del på andre sites

Det fedt at se noget nyt på spilmarkedet som ikke er et Battle Royale eller openworld spil.

 

Er også mega fan af man får den der CS:GO Vibe, den har jeg savnet vildt meget.

 

Alt i alt ser det ret fint ud, og ville 100% give det er forsøg 😄

 

 

-Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

Har meget delte meninger om Valortant. På den ene side ser det super sjovt ud, og kræver også en lille smule skill. 

På den anden side, ligner det lidt et retarderet barn af Overwatch og CS som bare er malplaceret i midten af 2 genre, og ligner et mobil spil.

 

Så eh, idk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har det selv, det er rimeligt fedt jeg kan godt lide mixet af både csgo og overwatch og det handler meget om samarbejde. men kan ikke lide at der er allerede russere i spillet.

Men de skins der er i spillet er rimelige fede allerede

På 08/04/2020 den 2:18 AM , Mic skrev:

Well spillet er lige kommet ud, der er ikke allerede folk som hacker, så nyd det imens det vare.

Men ja lad os håbe det er bedre en Valve, hvilket der virkelig ikke skal meget til 😕

 

folk sælger allerede hacket kontoer for 50 cent, der kommer til at være hackere i betaen men Vanguard er et ret aggresiv anti cheat

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Maloni skrev:

folk sælger allerede hacket kontoer for 50 cent, der kommer til at være hackere i betaen men Vanguard er et ret aggresiv anti cheat

Der er også forskel på hacket kontoer og at hacke i selve spillet. Folk der får hacket sine kontoer er sikkert bare dumme eller noget.

 

Men der er vidst allerede hackere i spillet, er ikke sikkert men har hørt der er.

Det tog ikke lang tid, men ja deres anti cheat er ret voldsomt, måske lidt for voldsomt, hvis det der bliver sagt i den video Sand har sendt er rigtigt er det måske lidt for meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.