Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]FleXuZ


Recommended Posts

In-game navn: FleXuZ


SteamID: STEAM_0:1:204013997

   

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg synes jeg skal være en del af ledelsen fordi at jeg er politi det meste af tiden jeg er online fordi jeg synes det er det job der skaber mest rp. Dermed har jeg også meget erfaring med mange forskellige situationer som betjent og har derfor også lært at holde hovedet koldt i diverse situationer. Jeg har lært hvordan man rykker ind i baser i stedet for bare at gå lonely ind i en base dø også dør alle betjente 1 på stribe. Jeg går meget op i rp'en da jeg som sagt synes det er det som skaber rp'en på serveren. Jeg tager ansvar for mine handlinger og kan derfor godt se mine egen fejl i øjnene hvis jeg laver en. Er fair ifht. hvis nogle laver fejl som betjent at bedømme om det er nok til demote eller advarsel. Jeg kan nærmest alle reglerne og lovene hvilket er vigtigt at kunne som betjent og nødvendigt.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online nærmest hver dag dog er der dage hvor jeg fx er hjemme ved min mormor, kører min lillesøster op til hendes bedsteforældre eller andet men eller prøver jeg at være aktiv hver dag, og er ca online 5 timer dagligt hvis jeg kommer online.

Derudover vil jeg skyde på at jeg spiller som betjent 3 ud af de 5 timer jeg er online som minimum. Hvilket jeg personligt synes er en del

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil opnå en god og sammenarbejdsom styrke som kan skabe noget godt rp på serveren og have at betjente og spillere kan fungere okay sammen. Der skal være nogle kompetente og gode betjente som kan håndtere alle situationer som kunne ske som betjent og nogle som svare over radioen når der bliver spurgt om hjælp. Jeg vil have en leder som tager sit arbejde seriøst og kan tage klager seriøst og gøre hvad der skal til uanset om det er en bekendt eller andet.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en god og erfaren betjent som er meget aktiv og som vil lave det arbejde der skal til som vicerigspolitichef. Tage den tid det tager om at lære nogle nye betjente op og sammensætte den perfekte styrke. En styrke det kan skabe rp tale pænt til hinanden og respektere hinanden.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke lige hvad jeg kan komme på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.