Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]xXWolfXx


xXWolfXx

Recommended Posts

In-game navn: xXWolfXx

SteamID: STEAM_0:0:223578596

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? 
Fordi jeg er en af de gammel spiller på stavox og gerne vil ind i ledelsen og får nogle god betjent i Stavox Politi. og fordi jeg vil gerne prøve noget ny og gerne ind i ledelsen grund af god hold i vicerigspolitichef da jeg også har meget erfaring i det. efter jeg selv ved hvordan der er af være det. og snak sammen med folk har brug for hjælp og det. hvad men skal ind i betjent. eller folk spørg om hvordan men af betjent. vil jeg rigtig gerne hjælp folk med af være en god betjent i politi. jeg har være meget politi ved de 3 år spille tid på stavox. jeg nok være politi 8/10 gang jeg har være på stavox og spille. jeg også snak meget med en vicerigspolitichef 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? hver dag 5 - 10 timer. og har være betjent 1-8 timer af hver dag. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?  Jeg vil rigtig gerne opnå god sammen hold i vicerigspolitichef. og være hjælpsom. og hjælpe folk rigitg gerne være en god betjent i politi. jeg vil rigitg gerne ha god sammen hold i politi. da vi skal sommerarbejde for af være en god politistyrken. da mange godt vil ha en godt politistyrken hjælper andre
 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg vil rigitg gerne være en god vicerigspolitichef. og være hjælpsom. og folk kan får tag i mig. på discord eller forums. hvis de gerne vil spørg om noget. og være en om kan hjælp andre ind game i politi eller borger

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er ordblind. men nok min bedre 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.