Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Whoopsudead


Recommended Posts

In-game navn: Whoopsudead

SteamID:STEAM_0:1:73105032

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Fordi når jeg spiller betjent ønsker jeg at gøre meget ud af rp og forbedre oplevelsen for andre spillere samt de andre betjente, jeg syntes selv jeg har styr på min nuværende styrke når jeg er indsatsleder eller hvis jeg hjælper en indsatsleder eller vicerigs 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er meget aktiv på serveren (mainly Rockford men kan selvfølgelig godt spille på Evocity) og spiller stortset altid betjent når jeg er på 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

En styrke der laver meget ud af rp og som kender reglerne så der kommer mindre klager og vil også havde at andre får en oplevelse der er seriøs på radio'en bla. men også bare generalt når borgerne snakker med betjentende

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Som jeg selv ser er der sjælden nogen vicerigs på rockford som er den server jeg mainly spiller på hvilket betyder jeg kan bidrage med en aktiv vicerigs på rockford, ser tit at der er en indsatsleder der ikke gør sit arbejde som indsatsleder som jeg så kan udskifte med mig som vicerigs og derfor lave ny eller få styr på den gamle styrke så der kommer en bedre oplevelse ud af og interaktion mellem begge parter

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej ikke umiddelbart, men er altid klar på spørgsmål hvis det er

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Bent Pedersen skrev:

+REP

-Seriøs & sjov.

-Moden.

-Flink fyr.

Tak for de søde ord ❤️

 

1 time siden, Frank Hvam skrev:

+Rep

- Seriøs

- Flink

- Ansøgningen mangler lidt kød

 

Held og lykke ❤️

Tak for de fine ord og ja den mangler lidt kød men jeg er virkelig dårlig til ansøgninger og stile feks. ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.