Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]SebastianHM


Recommended Posts

 

In-game navn: SebastianHM

SteamID: STEAM_0:0:452563741

Alder: 12 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Fordi jeg kender til alle politi reglerne. Jeg har meget erfaring som betjent og det er mit yndlingsjob. Jeg kender til rp og det er en af mine yndlings ting når jeg spiller. Jeg har blandt andet opnået nogle ting som jeg aldrig ville tro jeg kunne. Politi holdet er nogle gange svært og det er det der gør jobbet godt. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Nok omkring 70 % af tiden er jeg politi. Resten er jeg måske PET Agent eller borgmester. Nogle gange er jeg så også tyv. Men mest Politi relateret ting. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg ville gerne opnå det at hjælpe nye spiller der ville være betjent, Lave ordenlig rp og sørge for mine betjent ikke bryder reglerne, Få flere venner og folk at snakke med (Lonly Me). Men også at serveren bliver sjovere pga det er rimelig nemt at carjacke en bil. Ville prøve at gøre noget ved det. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med god rp, Sjove tider og lærige tider. Lære nye betjente om jobbet. Kan huske da jeg blev trænet af en Rigs på første dag. Det var en af de bedste oplevelser jeg har haft på Stavox. Ville genskabe den oplevelse til nye betjente. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg tror der er mange der kommer til at hate på mig pga min stemme. Hvis det sker ville jeg spille som politibetjent lige lidt tid. Bare lige til folk falder lidt ned og der ikke kommer for meget hate. 

 

Det var alt // SebastianHM

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.