Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Beetle


Beetle

Recommended Posts

In-game navn: Beetle

SteamID: STEAM_0:1:179702822

Alder: 16.

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg skal være en del af ledelsen, fordi at jeg er en god samt effektiv leder. Jeg er imødekommende overfor alle personer, og jeg har et godt overblik over de ting, der sker i politi-styrken. Jeg går meget op i, at politi-styrken er kompetente, og der ikke er folk som ikke lytter eller ikke gør deres arbejde ordentligt. Politi-jobbet for mig, er en prioriteret der er sat rigtigt højt. Jeg er rigtig engageret i mit arbejde, når jeg spiller som betjent. Jeg gør altid tingene så de bliver løst på den rigtige måde, og ikke bare tager de “nemme” beslutninger.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?: Jeg er online 5-6 timer om dagen. Ca 2-3 timer af dem er jeg betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:  Jeg vil gerne være med til at give nye betjente, og bare generelt alle betjente en god og rar oplevelse indenfor politiet. Jeg vil gerne have en kompetent og god styrke, og have den bliver så velfungerende som overhovedet muligt. Jeg slår hårdt ned på grimt sprog, og folk der ikke kan finde ud af sit arbejde ordentligt - de folk, de bliver straks fjernet fra styrken.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?: Jeg kan bidrage med en masse ting. Jeg har en masse god og effektiv viden indenfor politiet. Jeg er en flink samt positiv leder der altid lytter på, hvad folk har at sige. Jeg er en leder der går meget op i sin styrke, og vedligeholder den, så den fungerer perfekt. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, ikke lige på nuværende tidspunkt. 

 

Jeg er altid til rådighed, hvis der skulle forekomme nogle spørgsmål

 

 

// BEETLE

 

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Whoopsudead skrev:

+REP

- Flink

- Moden

- Staff så han ved hvordan man tager sig af møgunger aha (God til og lede et hold)

- God betjent

- Kan slef. reglerne

Tak for det, Whoopsudead! 😃

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Frank Hvam skrev:

+Rep

 

- Du moden, og hygger mig med dig både in-gamge og når du snakker med mit gang og jeg.

- Du spiller betjent, og ser dig som en stærkt leder

- Dog savner jeg lidt mere "Hvorfor og hvad du kan som vicerigs" 

 

HELD OG LYKKE ❤️ 

Tak for de fine ord, Frank! 🖐️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.