Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Rasmusss


Rasmusss

Recommended Posts

In-game navn: Rasmusss

SteamID: STEAM_0:0:59396358

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg vil gerne være en del af ledelsen, da jeg mener jeg kan bidrage til noget godt rp, og lederskab på serveren. Jeg mener selv jeg er en god leder, og tænker derfor at rollen som Vice rigspolitichef ville passe mig. Jeg er god til at forblive positiv og holde hovedet koldt selvom der er adskillige mennesker der skriger mig op i hovedet.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er stort set online hver eneste dag, og jeg spiller politibetjent et par gange om ugen. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vice rigspolitichef?

Jeg vil lave noget fedt rp, så folk ikke bliver trætte af at lave de samme normale ting, som at målefart osv. Som @Bob Johnson også skriver i sin tråd, har vi tidligere udarbejdet et dokument for at styrke rp'en for betjente. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg føler jeg kan bidrage med noget bedere rp, og nogle motiverede betjente, samt at spillere kan spille deres rp, uden en tosse skal komme og tyre ind i dem. Jeg vil også gerne bidrage med god stemning både på politigården, og på gaderne med borgere. Jeg vil også gerne bidrage med faktisk at "Lære" spillere hvordan man spiller som betjent. Istedet for at demote betjente første gang, vil jeg tage en snak med dem, give dem en advarsel, og hvis det derefter sker igen så demote dem. Jeg kender godt til reglerne så det mener jeg også er en god ting at have hvis man vil hjælpe spillere med at styre sig selv, både uden for og inde i rp situationer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.