Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mickey Mus


Recommended Posts

In-game navn:  Mickey Mus

 

SteamID: STEAM_0:0:213945594

 

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

 

Det der gør mig kvalificeret til at være den kommende Vice-rigspolitichef,  jeg er meget udadvendt og glad fyr!. Jeg er altid smilende og frisk på lidt sjov.  Jeg bruger meget af min tid på at spille RP, og er meget aktiv både på discord men os in-game.  Jeg er god til at lære fra mig og elsker at udfordre mig selv.. Det der gør mig specifik god til den her stilling er at jeg er en meget tålmodig og faglig stærk. Jeg holder roen i svære situationer. Selvom folk, bliver sure eller sviner mig til, så vil jeg så vidt muligt prøve at føre en samtale med dem uden at man skal svine hinanden til, evt. forklare det, jeg reagere professionelt på job tager tingene roligt og gør som jeg skal, jeg lytter til alle parter finder altid en løsning. Jeg sørger som sagt for alle er hørt og forlader ikke bare tingene, jeg vil skabe struktur og faglige stærke ansatte hvilket jeg mener jeg er den rette til da jeg ønsker det bedste og jeg er god til at lære fra mig.

jeg er meget åben og imødekommende overfor folk og har altid en rolig tone, jeg har altid struktur i tingene og er god til at forklare mig og uddybe mig ved nødvendighed.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er rimelig tit online, for det meste på Rockford.

Jeg bruger omkring 6-8 timer på serveren om dagen hvor meget af tiden går med at være politibetjent.

Jeg har brugt mange timer inde på Stavox og kender til tingene.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 

  1. Jeg ønsker at skabe noget godt RP, så folk de kommer til serveren men os kan forlade serveren med en gigantisk oplevelse af godt RP.
  2. Jeg vil tage imod alle bud folk kommer med for at forbedre politi teamet og dermed gøre det til et  bedre korps
  3. Jeg ønsker at ligestillingen mellem en leder og ansat er så tæt på hinanden som muligt, alle skal blive hørt selvom man har forskellige meninger, alle skal ha en indflydelse i de ting der foregår internt i korpset, men stadig i sidste ende at ledelsen bestemmer det afgørende vag.
  4. Jeg vil skabe en positivt og godt syn på politikorpset så vi eventuelt får flere ind og folk laver nogle federe scenarier med/i politiet.
  5. Ønsker at skabe nogle gode betjente der har styr på sine ting og ved hvad de gør.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en hel del aktivitet og orden i politiet, jeg kan bidrage rigtig meget med at lære folk op så der ikke sker misforståelser, jeg har været politi og ledelse på en del fivem og arma servere så jeg ved hvad det vil sige og skal drive et politi korps på den rigtige måde, kan bidrage med en del seriøsitet.

Andet vi skal vide om dig

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det tænker jeg ikke, ellers er i mere end velkommen til at skrive til mig eller smide en kommentar

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.