Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Jørgen Slaskestang


Joergen

Recommended Posts

In-game navn:  Jørgen Slaskestang

SteamID: STEAM_0:0:88708432

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg har 1492 timer på Stavox, og mange af de timer har været dedikeret til politistyrken. Jeg har altid været fascineret af politiledelsen. Jeg har spillet meget som politibetjent sammen med Middi, Michael K, Kasper, Boris osv. og jeg synes det er spændende at se hvor god en styrke de kan anskaffe sig. Jeg er føler selv at jeg er moden nok til at lede en hel styrke at politimænd. Jeg er streng, men fair.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er meget tit online. Jeg har holdt en pause fra politistyrken da jeg havde fået nok af de uorganiserede politistyrker. Siden jeg ofte spiller på Evocity, så er jeg mest betjente når enten Middi eller Boris er vicerigs. Jeg er ekstra meget aktiv her i Corona tiderne.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opbygge en seriøs, og kompetent styrke som kan klare selv de hårdeste udfordringer. Der skal fokuseres på god kommunikation, samarbejde, og tryghed. Vi skal stole på hinanden, og have hinandens ryg, i pressede situationer. Alle skal fordeles ud hvor det ville være mest effektivt og korrekt. Vi skal holde byen ren for alle de ulovlige ting som foregår her i byen.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg har hjulpet nogle vicerigspolitichefer og snakket en del med dem, når vi har spillet som betjente. Jeg har lært nogle ting som kan hjælpe mig på vejs til en god styrke.  Jeg kan bidrage med seriøsitet. Jeg er meget seriøst når jeg er betjent, det kan nemt ødelægge ens oplevelse på serveren hvis politiet ikke tager sig sammen, eller ikke holder hovedet koldt i pressede situationer. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har før i tiden haft vanskelige problemer vedrørende mit sprog, det er dog blevet meget bedre. 

Kom gerne med kritik til mig, eller min ansøgning 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.