Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Flaxo


F1axo

Recommended Posts

// Velkommen til min ansøgning.

// Håber i nyder at læse den.

 

In-game navn: Jeg hedder Flaxo ingame.

 

SteamID: Mit steamid er: STEAM_0:0:122961398

 

Alder: Jeg er 14 år, født d. 26/06/2005

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg vil gerne ind i ledelsen, fordi jeg er god som betjent. Jeg kan finde ud af de forskellige ting som betjent, jeg kan alle politireglerne. Jeg bryder ikke regler som betjent, og kommer ikke til at abuse mit rank som Vicerigspolitichef. Jeg kan finde ud af at håndtere svære situationer, jeg går ikke i panik når jeg er i en presset situationer. Jeg tager tingene stille og roligt, og jeg kan få tingene til at fungere super godt. Jeg har også erfaring som leder, dog ikke på Stavox, men på andre servere. F.eks. fivem har jeg været en lille smule leder. Hvis jeg få en klage på en betjent, tager jeg tingene som det kommer. Jeg plejer for det meste, når jeg er indsatsleder at håndtere sådan nogle situationer super godt.

Som betjent plejer jeg også at kunne finde ud af det basic ting, som at snak pænt til andre, holde en god tone og gøre som der bliver sagt.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er betjent 1 gang om dagen, og er meget online generalt på Stavox. Jeg plejer at bruge meget af min dag inde på Stavox, på begge servere. Spiller mest på Evocity, men spiller dog spiller jeg stadig på Rockford i gang i mellem. Jeg kommer nok til at skifte imellem Evocity og Rockford, så kommer til at spille ligemeget på begge servere. Mere end jeg gøre nu, så jeg kan få et fedt politihold op at køre på begge servere. Men jeg spiller meget inde på Stavox, og kommer til at være dobbelt så meget inde som jeg gøre nu.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå en hel masse ting som Vicerigspolitichef. Jeg vil bl.a. bidrage med at starte mit eget politihold, og få sat en god politistyrke op. Hvor jeg tager imod ansøgninger og nye betjente, jeg vil også gerne opnå at have den mulighed for at være Vicepolitichef. Med det mener jeg at have mulighed for at lede et godt fællesskab og få et godt samarbejde med alle på Stavox politihold. Jeg vil generalt bare gerne være Vicerigspolitichef for at lave det bedste politijob på serveren, og starte en god politistyrke med det bedste af de bedste.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage mange ting, f.eks. sjov på politiarbejde, selvfølgelig og tage det seriøst som Vicepolitichef. Men også få noget sjovt i arbejdet. Jeg kan bidrage med at jeg ligesom har de erfaring som der skal til og ikke bare troller rundt, og laver sjov med alt. Jeg vil selvfølgelig tage mit job som leder seriøst, og få det bedste ud af Vicerigspolitichef-jobbet. Jeg kommer generalt til at bidrage med mange ting på min politistyrke, og have nogle gode betjente i tankerne som kan finde ud af at være betjent. Hvor jeg kan give dem et rank f.eks. Politiinspektør, Politikommissær osv.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en dreng på 14 år, snart 15. Som elsker at spille computer og fodbold i min fritid, jeg elsker at gøre et smil på folk hverdag og få folk til at have det sjovt.

Men ellers er der ikke så meget andet, end at jeg kommer til at gøre mit bedste som Vicerigspolitichef. Det lover jeg.

 

// Det var min Vicerigspolitichef ansøgning.

// Tusind tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning.

 

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.