Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Bob Johnson


Recommended Posts

In-game navn: Bob Johnson

 

SteamID: STEAM_0:1:47963216

 

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Eftersom jeg er tidligere Vicerigspolitichef, mener jeg også, at jeg har massere af erfaring som leder og derfor bør være en del af ledelsen.

Sidst jeg var medlem af ledelsen "bidragede" jeg på nogle lidt forskellige måder. Det jeg "bidragede" med var som sådan ikke  noget der gjorde den store forskel, men som "bare" var en dokument.

Jeg redigerede dette dokument i håb om, at RP'en blandt politistyrken ville stige, og at folk bare ville tage det en smule mere seriøst.

Det skal lige siges, at sidst jeg var Vicerigsolitichef var sammen med @Rasmusss og det var på det tidspunkt, dokumentet blev mest brugt. Rasmusss og jeg skabte den mest optimale og ikke mindst den mest velfungerende politistyrke, ved hjælp af det dokument. Dokumentet er som i kan se, stadig ikke opdateret, og det er simpelhen fordi jeg ikke lige haft noget at opdatere. Hvis det skulle være sådan at jeg kom ind i ledelsen ville jeg håbe, at kunne finde nogle som kunne komme med nogle idéer til, hvilke opdateringer der skal fortages i dokumentet.

 

Jeg er en meget udadvendt person og snakker derfor super godt med mange af de andre medlemmerne fra den nuværende ledelse og føler bestemt også, at det er kompetance man skal have, hvis man skal være en del af sådan en ledelse. Som et medlem af ledelsen ville bestemt gøre noget ud af, at få lavet den mest velfungerende og ikke mindst optimale politistyrke som overhovedet muligt. Hvis man som mig snakker godt med de andre medlemmer i ledelsen, ville det være oplagt at prøve, at få skabt en god og optimal styrke, med nogle af de andre fra ledelsen, så man ikke er alene om det.

 

Personligt ville jeg også mene at jeg er god til at tage ansvar, det ville nogen mene man kunne se på min Staff-rank, som jeg desværre ikke har mere. Vil helt klart mene jeg har kompetencerne for at være en kvalificeret Vicerigspolitichef.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Hvis man tager udgangspunkt i min sidste ansøgning, og sammenligner hvor aktiv jeg var dengang, og nu, så er der sket en markant forskel som jeg selvfølgelig har valgt fordi jeg godt kunne tænke mig at være en del af ledelsen. Jeg har valgt at være meget mere aktiv som politibetjent i håb om, at jeg fik muligheden for at være en del af ledelsen eftersom jeg tror, at det var årsagen til at min sidste ansøgning blev afslået. Nu er jeg igang med at flytte hjemmefra, så det har måske en lille virkning på hvor aktiv jeg er, men jeg mener ikke at det er noget som har påvirket min aktivitet som betjent, i hvert fald ikke voldsomt meget.

 

Jeg vil selvfølgelig fortsætte med at være så aktiv som jeg er nu, hvis jeg bliver accepteret. Hvis ikke jeg tager fejl, så blev jeg fyret sidst for ikke at være aktiv som Vicerigspolitichef, og det er det som jeg har tænkt mig at vise, at jeg kan rette op på. Overordnet set ville jeg i hvert fald selv mene, at jeg er en aktiv betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg kunne godt tænke mig at opnå den mest kompetente og mest optimale politistyrke som muligt. Det kunne jeg godt tænke mig fordi, at det er langt federe at være betjent, og så være betjent sammen med nogle andre betjente, som godt kan finde ud af det. Mange spillere kender det med at være en del af en styrke, og så bare have de værste kollegaerne overhovedet. Det kunne man nemt løse ved at fyrer dem, eller give dem dokumentet som jeg har linket længere oppe, og så fortælle det er sådan politistyrken kører, og hvis ikke man kan indrette sig efter det, så bliver man fyret. Det er blot en af de ting jeg godt kunne tænke mig at opnå som Vicerigspolitichef.

 

En anden ting jeg godt kunne tænke mig at opnå ville nok være respekt og sammenhold mellem styrken. Hvis ikke folk står sammen og spiller sammen som en styrke, så er det umuligt at være betjent.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Eftersom jeg var Staff, har jeg nok også nogle andre kompetencer som ikke alle spillere har.

Nu ved jeg ikke hvordan forholdet er blandt de enkelte i ledelsen, men ville nok godt kunne skabe et godt sammenhold blandt styrken, eller i hvert fald prøve på, så man får snakket på kryds og tværs.

Sidst jeg var i ledelsen bidragede jeg med blandt andet det dokument som jeg har nævnt tidligere, og ville gerne være villig til at udarbejde lignende ting igen, hvis det skulle blive nødvendigt.

Det er i hvert fald nogle af de ting jeg kan bidrage med som Vicerigspolitichef, hvis det skulle vise sig at være nødvendigt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke rigtigt, hvis folk er interesseret i at skrive en velkommen til at skrive en til min ansøgning er i mere end velkommende til det, ellers kan man kontakte mig på Teamspeak eller forum for andet relevant informantion i forhold til min ansøgning.

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.