Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Frank Hvam


Recommended Posts

In-game navn: Frank Hvam 

SteamID: STEAM_0:1:51593071

Alder: 17, rammer de 18 år lige om hjørnet.

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg føler jeg skal være en del af ledelsen, da leder rollen tilpasser mig og min personlighed mere end perfekt. Jeg er meget aktiv, pligtopfyldende og som de fleste efterhånden ved stræber jeg altid efter at hjælpe folk i op til flere forskellige situationer. Weed osv. er ikke lige min kop te, jeg foretrækker bruge min tid på at være betjent og sørge for alt står som det skal eller med andre ord efter loven/bogen. Jeg opstøder dog det problem, som er at min stemme ikke rigtigt bliver hørt, som jeg vil gå i dybde med nedunder.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg spiller når jeg får tid, og det er cirka 4-5 gange om ugen. I den tid er jeg som reelt betjent, og på det meste af dagen.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg er meget hjælpsom, og elsker at hjælpe folk til den grad hvor de hygger sig, samt holder sig motiveret til at være seriøse. Denne egenskab vil jeg bruge hvis jeg kom ind i ledelsen. Jeg vil sørge for folk i Politi-styrken, får lysten til at tilmelde sig styrken en anden dag, og være seriøse, målrettet og selføgelig føle sig godt tilpas. Loven skal ikke glemmes, og jeg vil selføgelig tage stor højde for den således alle får den korrekte inforståelse af den, og ikke kreere nogle splintre nye love.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

En der har en leder i blodet, sætter empati op for noget andet og en situationsfornemelse der er til at dø for. Derudover vil jeg også sørge for intet bliver overset, som kunne virke irrelevant for en betjent der bare vil videre!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Vil ikke mene der er så meget andet, at tilføje andet end jeg har været på serveren i mange år nu og har godt kendskab til lidt af hvert.

 

 

Mange tak for at læse min ansøgning, håber i vil overveje give mig en chance.

 

Mvh. Frank

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep
Nu får du lige af vide hvad der er godt og skidt

 

- Ansøgningen var ret kort (korte ansøgninger er ofte ikke lagt meget tid i)

+ Du er en mega moden fyr. du opfører dig altid som den voksne

~ Ved ikke om det er fordi du også spiller på evo men jeg ser dig ikke så tit igen. du har holdt en lang pause siden Rockford Cartel blev inaktivt men det ser ud til du er tilbage

+ Du er meget flink og nem at snakke med

+ Du har kendskab til reglerne

+ Du er en af de bedre betjente da du rent faktisk kan finde ud af dit arbejde til forhold til de andre lorte betjent som er halvhjernede og ikke fatter en skid da du ikke er rigs kan du ikke demote den slags uden grund men for at komme af med dem og lave en god styrke laver du f.eks. møder hvor at man aftaler hvem gør hvad og hvem kører hvor osv. 

- Ser dig ikke så tit som betjent (Rockford)


Held og lykke bro
//VaffelVictor

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, VaffelVictor skrev:

Neutralt rep
Nu får du lige af vide hvad der er godt og skidt

 

- Ansøgningen var ret kort (korte ansøgninger er ofte ikke lagt meget tid i)

+ Du er en mega moden fyr. du opfører dig altid som den voksne

~ Ved ikke om det er fordi du også spiller på evo men jeg ser dig ikke så tit igen. du har holdt en lang pause siden Rockford Cartel blev inaktivt men det ser ud til du er tilbage

+ Du er meget flink og nem at snakke med

+ Du har kendskab til reglerne

+ Du er en af de bedre betjente da du rent faktisk kan finde ud af dit arbejde til forhold til de andre lorte betjent som er halvhjernede og ikke fatter en skid da du ikke er rigs kan du ikke demote den slags uden grund men for at komme af med dem og lave en god styrke laver du f.eks. møder hvor at man aftaler hvem gør hvad og hvem kører hvor osv. 

- Ser dig ikke så tit som betjent (Rockford)


Held og lykke bro
//VaffelVictor

Spiller som reelt kun på Evo, er på rock når jeg spiller med mit Gang. Overvejede meget mine ord i ansøgningen, og følte ikke for flere ord. Du har helt ret i jeg har været inaktiv, men er godt kommet tilbage. 

Er blevet en evo guy, derfor du overhovedet ikke ser mig haha ❤️ 

 

Ellers mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.