Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Onkel Hans Jørgen


Recommended Posts

In-game navn: 

Onkel Hans Jørgen

 

SteamID: 

STEAM_0:0:56682865

 

Alder: 

17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg har godt styr på det med at være betjent. Jeg står ved mine handlinger, og indrømmer gerne hvis jeg tager fejl i situationer hvor der er brug for en betjent.

Når vi raider som betjente, plejer jeg at prøve at holde styr på at vi skal gå ind samtidig, eller give informationer om hvor de evt. kan stå inde i basen. I det sammenhæng er jeg også meget kendt med våbnet RFB, som jeg plejer at bruge hvis de kriminelle vælger at trække et våben på længere afstand. Når jeg har været indsatsleder, har jeg været god til at holde overblik over hvad de forskellige betjente laver, så de ikke laver eventuelle fejl.

Jeg er en person som holder hovedet koldt, og træffer de rigtige beslutninger, som f.eks. om personen skal i fængsel eller have en bøde. I det sagt at jeg har læst politiloven, færdselsloven, samt selvfølgelig reglerne på serveren.

Jeg føler selv at være en del af Politiledelsen ville være det rigtige for mig, og også give mig endnu mere erfaring!

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er betjent en gang om dagen eller mere cirka, lige pt. er jeg online nogenlunde hver dag i god lang tid.

Ellers er jeg bare generelt meget online.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne opnå at folk ikke hader politiet for det de gør. Så det handler om at få dem der spiller som betjente til at tage de kloge beslutninger, og lære dem om hvordan man spiller som betjent og bliver en god betjent. Så kan vi få en mere fuldendt politistyrke med gode kompetencer. Det handler selvfølgelig om tålmodighed, men det kunne være rart.

Det jeg også vil opnå med mig selv er endnu bedre lederegenskaber end jeg synes at jeg allerede har.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Det som jeg kan bidrage med er en person som er: positiv, ansvarlig, seriøs, gode lederegenskaber, gode erfaringer som betjent.

Så kan jeg også bidrage igen med at få skabt noget bedre RP som betjente, f.eks. hvordan man skal opføre sig som betjent, hvordan man viser at man er den der bestemmer i situationen, sige hvorfor de anholder den person de anholder.

Det er alt det med at skabe en bedre mere professionel politistyrke.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej, udover så må i have en god dag! 😄

 

// Onkel Hans Jørgen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.