Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]TREX


Recommended Posts

 

In-game navn:  onkel TREX
SteamID: STEAM_0:1:539218922
Alder: 16

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Fordi når jeg er betjent vil jeg gerne gøre RP til in god oplevelse for andre, alle dem som er betjente og selvfølgelig mig selv. Jeg har en god forståelse for loven, og så er jeg altid glad og positiv. 
Jeg har ikke spillet så meget på den her server men jeg syntes at jeg er faldet godt ind på serveren.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?
Jeg er stort set online 24/7
Mandag-10:00 til 22:00
tirsdag-12:00 til 22:00
onsdag-8:00 til 18:30
torsdag-6:00 til 15:00 Pga. har job.
fredag-4:00 til 00:00
 weekend alle dage til 1:00 midnat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil sindssygt gerne opnå:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mindre klager på betjente
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedre RP
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
At alle har det godt og sjovt mens de er på Stavox.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
At Politiet gør deres job godt nok, så det bliver godt for alle.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bedre sammenhold fx warrants på en base der skal man holde hovedet koldt, og have fuldt overblik på hvad der sker!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg kan bidrage med bedre sammenhold og samarbejde. Jeg er en person som tager hånd omkring sager lige meget hvor åndssvage de, men nu ikke alt for åndssvage 😉
Jeg lytter til alle parter af en sag og hører hvad de siger, før jeg tager en stilling til tingene. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   
Er altid klar til at tage imod kritik og glade personer.
Håber i vil give mig en chance! 😄

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.