Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]OpK


OpK

Recommended Posts

In-game navn: OpK

SteamID: STEAM_0:1:54142694

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg har godt styr på hvad jeg laver når jeg er politibetjent, jeg holder styr på mine handlinger.

Jeg er får desuden også tit en høj rank, når der er en rigspolitichef på job, hvilket lidt viser jeg har styr på ansvaret.

Mine evner til at holde styr på en styrke og fordele opgaver rimeligt, samt et godt aim i skudkampe mod kriminelle, er nogle af mine kvaliteter som betjent.

Er også tidligere vicerigs.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Er online næste hver dag, og er betjent stort set hver gang jeg har været inde på serveren.

Går meget op i, at man kan skifte mellem at være kriminel og på lovens side. Men er betjent rigtig ofte.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Vil gerne sætte et godt billede i hovedet, når folk taler om politiet. 

Vil gerne give nye og gamle spillere gode oplevelser, hvis de er politi for første gang, eller hvis spilleren sjældent spiller som betjent. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:

Har godt styr på retfærdighed i RP'en, hvilket der ikke er mange der kan finde ud af.

Skaber god RP og en styrke som kan tjene penge og holde byen sikker, uden at gå på kompromis.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej

 

Held og lykke 

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.