Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på tjulle


GNC♣

Recommended Posts

Mit ingame navn: Niels Christian

Mit Steam-id: STEAM_0:0:31936432

Staff navn: tjulle

Staff steam-id: STEAM_0:0:110883433

 

Begrundelse:

Jeg dytter af en politibejtent (Nickolai P STEAM_0:0:476837216), han kører i en civil bil. Grunden til at jeg dytter, er fordi at han først kører i den forkerte side af vejen + han slingrer. Så jeg dyttede for at gøre ham opmærksom på at han lavede en farlig situation (kører retarderet, som han ikke må når han er betjent). Jeg får så en bøde på 2000kr. for at dytte af ham, den betaler jeg så. Så går der 10 sekunder så holder han ulovligt/oppe på fortorvet (stadig uden blink og han er IKKE igang med at eftersætte nogen) det vælger jeg så at sige til ham. Det skal lige siges at tjulle var i hans bil, tjulle var ikke bejtent....

 

Grunden til staff klagen:

Jeg caller så admin for "rda". Efter det for jeg en besked fra Tjulle hvor hun skriver "det er ikke rda når du leger betjent". Der vælger hun så at lyve, som hun ikke må... Udover det vælger hun ikke at tp til mig, som er pænt irriterende fordi jeg gerne gad at have en begrundelse for at blive arresteret. Til sidst vil hun give mig straf for at spilde hendes tid... WOW

 

Hvis man lægger to og to sammen, så kan man godt regne ud at der er noget korrupt over de to spillere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites


Så vidt jeg husker kørte han helt fint og still og roligt i sin egen vejbane, du kommer med højfart og dytter af ham, eftersom du mener han køre for langsomt. Du vælger at prøve at lave en overhaling, ved at køre ud i den modsatte vejbane, hvor du så bliver stoppet og får en både. 
 

Du vælger at stoppe ham som om du var betjent, derved udgiver du dig for at være betjent. Hvilket de gerne må arrestere dig for. 

Grunden til han hverken har blink eller andet på, er fordi han lige har konfiskeret bilen. Han holder ind for at kontakte ejeren af bilen, for at sige den var fundet. Han kan ikke sætte blink på en normal personbil. 

Du kan ikke se om jeg er betjent eller ej, og du kender ikke grunden til at jeg sidder med i bilen.  


Jeg skriver til dig at han gerne må arrestere dig, hvilket du ikke helt forstår og bliver ved med at vil diskutere det, hvilket der ikke er nogle grund til. Derfor ender jeg med at skrive du vil modtage en straf hvis du bliver ved, da der som sagt ikke er nogle grund til at blive ved med at diskutere det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så husker du forkert...  da han tog højre svinget ind til spawn der kørte han nok 30-50 meter i den forkerte vej bane... Der burde du allerede som admin at sætte en stopper for ham.

 

Jeg har aldrig udgavet mig for at være betjent og det burde han også godt at kunne regne ud da han havde set mit id for 20 sekunder før.

 

Udover det så står der ikke nogen steder i reglerne at man ikke må sige til politiet at de holder ulovligt. Hvis jeg tager fejl så må du gerne lige skrive hvilkel regel det er, nu hvor du ikke gad at tage min case alvorligt!

 

Selvfølgelig bliver jeg ved med at diskutere, når jeg ikke kan forstår hvorfor han arresteret mig.

 

Forstår heller ikke hvorfor han vælger at holde ulovligt når han skal skrive til ejeren, da det ikke er nogen kritisk situation... 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som sagt før så var det en "friendly reminder"

 

Der står længere oppe i tråden at det var for at skrive til ejeren af den konfiskerede bil. Hvilket er en løgn da ejeren aldrig fik nogen besked....

 

Har lavet den her staff klage pga. at tjulle særbehandler hendes venner, hvilket jeg synes er forkert.

 

Og jeg er bestemt ikke den eneste som har opdaget det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 06/04/2020 den 9:32 PM , GNC♣ skrev:

Som sagt før så var det en "friendly reminder"

 

Der står længere oppe i tråden at det var for at skrive til ejeren af den konfiskerede bil. Hvilket er en løgn da ejeren aldrig fik nogen besked....

 

Har lavet den her staff klage pga. at tjulle særbehandler hendes venner, hvilket jeg synes er forkert.

 

Og jeg er bestemt ikke den eneste som har opdaget det.

Hvordan mener du med, at hun laver særbehandling? 

Vores primære job som staff, er at hjælpe folk med de problemer de har. At en betjent kører i den modsatte vejbane er ikke noget vi normalt tager os af, da det er en del af RP'en. I enkelte tilfælde tager vi fat i folk, hvis det sker gentagende gange og betjenten bevidst bliver ved med at bryde lovene.

 

@GNC♣ Har du noget at tilføje?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.