Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Hondo


Hondo

Recommended Posts

Vice-rigspolitichef

Ansøgning

 

 

 

 

 

 

Ingame navn  Hondo

 

SteamID  STEAM_0:1:191147587

 

Alder  15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Ja, jeg ønsker at være rigspoliti. Jeg syntes selv jeg skal være en del af Politistyrken, fordi jeg opfylder de krav, som der er for at være rigspoliti. Jeg er aktiv, både på Discord samt ingame. Jeg vil enormt gerne hjælpe med at sørge for at Starvox bliver ved med at opretholde den høje kvalitet, som den består af nu. Jeg er som person meget nede på jorden, tålmodig og god til mennesker. Jeg bliver aldrig aggressiv overfor folk og er dermed god til at holde hovedet koldt, selv under pressede situationer. 

Det er i høj grad med til at kvalificere mig som Rigspoliti, da jeg er klar over, at man kan blive udsat for lidt af hvert som Rigspoliti. Folk reagerer meget forskelligt og det er vigtigt at være i stand til at håndtere og tilpasse sig det. Ved at ansætte mig som Rigspoliti på Starvox ansætter i en enorm respektfuld, selvstændig og loyal person, som vil give sig 110% for serveren. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Ja altså det er rigtig svært og give et præcist svar men søger da efter de fleste timer som muligt, Nu hvor jeg er kommet tilbage på stavox søger jeg så meget tid som muligt online, Jeg går efter at blive så meget online som muligt mere kan jeg ikke uddybe mig.

 

Hvad ville du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 jeg vil som det første få lavet en gruppe af meget gode samt forstående politibetjente hvorefter jeg vil udgive deres roller hvorefter jeg vil sørge at folk kan reglerne og ikke gør som det passer dem. Jeg vil sørge for at mit hold bliver Starvox bedste politikorps og forklare dem at det kun er en 1 chance de har for at vise mig at de vil dette

 

 

 

 Hvad føler du, at du kan bidrage med, som andre ikke kan?

 her er en kort beskrivelse over hvad jeg kan og vil hjælpe med 

  •  jeg er aktiv

  • Jeg er positiv

  • Jeg kan holde mit hovede koldt i pressede situationer

  • Jeg kan holde en god tone

  • Jeg er parat på alle udfordringer

  • Så kan jeg være moden når jeg skal være det

  • Jeg kan nemt håndtere op til flere personer   

  • Jeg kan reglerne 

  • Jeg er venlig. 

  • Viser gensidig respekt 

  • Erkender nemt hvis jeg har lavet fejl og tager straffen for det

  • Tager ansvar for mine handlinger 

  • Moden, men kan godt finde på at lave sjov med folk 

  • Jeg kan bidrage men et godt humør og en seriøsitet der sparker bagdel når det  gælder.

 

        Alt i alt, er jeg en aktiv og positiv spiller

  

 

Lille note  

tak fordi du læste min Ansøgning til Vice-rigspolitichef

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.