Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]slaskefar


slaskefar

Recommended Posts

In-game navn: slaskefar

SteamID: STEAM_0:0:60271189

Alder: 16

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg tager jobbet som betjent seriøst og forsøger at skabe god RP men med sjov. Jeg forsøger altid at være fair, sjov samt seriøs men er heller ikke en betjent der kun går op i at give bøder for de mindste ting og står heller ikke i flere timer og giver fartbøder. Jeg er ude hvor tingene sker og deltager i raids samt eftersætninger. Jeg har en del erfaring indenfor ledelsen. Jeg var blandt de første til at få whitelist da det var helt nyt. Jeg har mange timer på serveren fordelt over begge maps. En stor del af dem har været af betjent, så derfor ved jeg hvad jeg laver når det kommer til at være betjent. Jeg kender både Rockford samt Evocity udenad, og kender alle regler samt love.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er ofte online, jeg er som regel kun offline når jeg skal arbejde eller hvis jeg har andre aftaler. Når jeg er online, er jeg tit betjent. Jeg er ikke typen der bare sidder som tyv i en base og glor hele dagen, jeg vil hellere ud og lave noget politiarbejde som fx. ransagninger eftersætninger eller andet RP. Kort sagt, jeg er tit online og ofte som betjent.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne lave bedre struktur når jeg er på jobbet. Jeg vil forsøge at skabe en interessant styrke, og lade folk lave det de er gode til og ikke tvinge folk til at være menneskelig fartmåler eller andet ligegyldigt. Jeg vil sikre mig at mine betjente overholder alle regler samt love, samt vil sikre mig at kun de bedste betjente er på min styrke. Jeg vil skabe en bedre oplevelse for dem der er betjente og dem der ikke er. Jeg vil forsøge at gøre oplevelsen i min styrke sjov og lærerig. Jeg vil lære folk nye ting i stedet for at fyre dem hvis de ikke kender en specifik detalje.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage med erfaring, både indenfor betjent-jobbet men også indenfor hvordan serveren hænger sammen. Jeg kender til alt på serveren. Jeg har været whitelistet til jobbet før, og kender derfor til hvordan man skal være, og ikke være. Jeg ved hvad der virker, og hvad der ikke virker, men er klar på at forbedre. Jeg er også staff, hvilket betyder at jeg hver dag sidder med en masse situationer omkring hvorvidt folk skal unarrestes eller ej. Jeg kan bruge den viden til at forbedre hvordan jeg selv er som betjent, og for at udvide min viden om hvornår en betjent ikke er god, samt når han er. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg føler ikke at der er anden relevant information. Jeg synes jeg er kommet godt rundt omkring.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.