Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Gerda


Gerda

Recommended Posts

In-game navn: Gerda

SteamID: STEAM_0:1:101959938

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg kan bidrage med at jeg er aktiv på begge servere og jeg vil holde orden i styrken. Jeg er god til at tage imod klager på andre betjente og finde en passende straf.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Er online hver dag. Er betjent mindst 1 gang om dagen og er det gerne 1 til 2 timer.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Jeg vil gerne opnå at have en ordenlig og aktiv politistyrke, som har styr på loven og kan tænke selv. Jeg vil selvfølgelig ikke tolerere grimt og nedgørened sprog til vores betjente igennem radioen og i rp.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? 

Jeg vil bidrage med at jeg er aktiv, og kunne lave en seriøs og god styrke. Jeg vil hjælpe dem som har problemer eller ikke forstår politi og færdselsreglerne.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det tænker jeg ikke, men spørg gerne hvis der er noget der undrer jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gerda... Nu har vi efterhånden kendt hinanden i ret lang tid, og som tingene står lige nu, så tror jeg ikke at det ville gå særligt godt. 

Du er en flink fyr, men kom lige med et par linjer, minimum, om hvorfor jeg skal tro på du ikke bare går og skyder folk som betjent, som du før har gjort utallige gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Guzern skrev:

skyder folk som betjent, som du før har gjort utallige gange.

Hahaha ja har haft det sjovt som betjent, Men dog er jeg moden nok til at opføre mig ordenligt. Som sagt har jeg haft det sjovt og gået og skudt på mine gangmembers. Jeg har da også været i styrken med dig et par gange hvor jeg selv mener jeg har gjort det godt. Er en god betjent og kan færdselsreglerne og politireglerne derfor tror jeg, at jeg ville kunne stable en god styrke. Men skriv meget gerne hvis der er andet. Og tak for de andre finde ord
Mvh Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

- Ved du er seriøs når det kommer til stykket, det er nok noget folk ikke ser så tit.

- Du chill og holder tonen nede i alle situationer

- Desuden har du også godt kendskab til serveren, og du begår dig godt med andre spillere

 

❤️

 

Vh. Frank

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.