Hop til indhold
Stavox

[Solved] Pris for biler


Kim Karsten

Recommended Posts

13 minutter siden, Beetle skrev:

Der skal vel også være fordele ved at købe vip?

Nå jeg købte ellers bare vip for at spilde penge 🙂 

Ej jokes aside men jo det skal der selvfølgelig være dog tænker jeg noget som GMC truckken til meth burde kunne blive købt til dyrer priser eller at vip versionen kan holde 2 palle eller noget i den stil

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Whoopsudead skrev:

Nå jeg købte ellers bare vip for at spilde penge 🙂 

Ej jokes aside men jo det skal der selvfølgelig være dog tænker jeg noget som GMC truckken til meth burde kunne blive købt til dyrer priser eller at vip versionen kan holde 2 palle eller noget i den stil

 

Jeg kan godt se hvad du mener. Men igen, så er trukken samt meth jo også udelukket til spillere, der har købt vip.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Matti 🐐 skrev:

Hvis VIP får mindre fordele end de allerede har, så er der ingen grund til at købe VIP, sorry to say.

Ja, forstår det godt, men det vil jo f.eks være billigere og købe den som vip, lad os sige at bilen koster f.eks 1,5 millioner med VIP, uden vip koster den dobbelt så meget så det vil sige den koster 3 millioner uden vip. Og som Whoopsudead siger, at med nok burde gøre at hvis man er vip kan man have 2 paller, så det er på en måde fair for begge parter, men på den anden side er det heller ikke fair.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker at det vil være lidt ligegyldigt om jeg kan have 1 eller 2 paller. Jeg ville i hvert fald ikke købe vip for at "spare" 1,5mil og at jeg kan have 1 palle mere, det er unødvendigt. Ved ikke lige hvad fordelen skulle være. Måske at du ikke holder 2 min pause på at sælge men tænker ikke folk giver 75kr for det. Lad os sige jeg kun ville have den der GMC truck og var ligeglad med alle andre fordele. Så havde jeg klart fortrukket at betale 3mil også kun at have 1 palle i Lastbilen. Det er dog bare min mening

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.