Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage fra snitte victor


victor petersen

Recommended Posts

okay så jeg er i case og jeg bliver smadert ind i af en rød bil fuldt med hash og politiet giver mig en bøde på 2k for at holde skrå på vejen og ja jeg holder skævt pga jeg er blevet smadert ind i politiet arsterrer mig og jeg vil så i case så viser jeg staff video og han syntes at det er spld af hans tid selv om det ikke var for man kunne se hvad han vill se men har været i case med ham 3-4 gange og han gad mig ikke mere så han bannede mig ikke okay gør noget hved det tak   her er hvad han så

 

https://youtu.be/WxjhNeybHHM

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Snitte Victor,
Nu var det så mig der arresterede dig. Jeg kan fortælle dig at grunden til, du blev arresteret ikke havde noget at gøre med bøden eller det der skete før det. Du blev arresteret fordi du kørte med NOS ind i en politibil, hvorefter du vælger at flygte fra politiet (hvilket man også kan se på din video). 
Du siger at du blev påkørt af den røde varevogn, dog mente betjentene der gav dig bøden det modsatte. Siden du ikke havde video på, hvad der skete før du fik bøden, så kunne Opk ikke gøre noget ved det, hvilket han også forklarede dig. 
 

Forstår faktisk heller ikke hvad det er du klager over. Du fik fortalt flere i casen at du ikke blev arresteret begrund af, hvad der skete før du fik bøden, men at du blev arresteret af en hel anden grund. 

 

// Ducky20

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.