Hop til indhold
Stavox

Forslag til ændring af regel 15.8


Middi

Recommended Posts

Halløj.

Regel 15.8 lyder på: "Der skal gå 15 minutter mellem hver politiraid på den samme base - medmindre en ny kriminalitet er begået. Tjek med dine kollegaer før du laver en warrant."

Jeg synes personligt at det er mærkeligt, at kriminelle kan få et 15 minutter konsekvensfrit tidsrum, hvori de kan f.eks dyrke weed hvis lige de er blevet taget for det.

Det er en regel der holder hånden over kriminelle, hvor det ikke helt giver mening. Jeg synes den skal afskaffes.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Hvis du raider en base for weed, og du konfiskerer alt weeden, og de så laver weed igen, så er det en ny kriminalitet. Her menes der fx med KOS, så de ikke vil blive raided hvert 5 minut 🙂

 

Jeg tror det skal skrives ind så. Staff såvel som spillere forstår det som, at det også gælder weed. 

Jeg har hverken navne eller bevis på at det er sket, så i må tage mig for ordet. 

 

Spurgte også lige Lund om det her tidligere, og det lød også til at han forstår det på den anden måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Maxx0758 skrev:

Hvis du raider en base for weed, og du konfiskerer alt weeden, og de så laver weed igen, så er det en ny kriminalitet. Her menes der fx med KOS, så de ikke vil blive raided hvert 5 minut 🙂

604683218_vent15minfrwarrant.thumb.png.e5de2981da17f3de34e04eae4b9f9d53.png

PM mellem mig og Bimse.

🤔

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Houston skrev:

Hvis man forstår reglen som Bimse åbenbart gør, så skal man nok lige øve sig på at tænke rationelt. 
Det kan aldrig give mening, at man skal have et fripas til at lave kriminalitet, som du beskriver det, Mic.

 

Well, en del staff tolker den på den måde. 

Inklusiv HoS. Tænker derfor det er en god idé at den omformuleres. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan vi få et updut på denne?

Har igen været i case, hvor en staff har tolket reglen som at der skal gå 15 minutter før jeg må warrante for samme kriminelle handling.

Denne gang var vi i skudveksling og havde trukket os taktisk tilbage. Vi valgte derefter at rykke ind på baggrund af nogle drone-observationer. Vi får åbnet første smartdoor og derefter udløber warranten. Det var åbenbart et problem for staff. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Middi skrev:

Kan vi få et updut på denne?

Har igen været i case, hvor en staff har tolket reglen som at der skal gå 15 minutter før jeg må warrante for samme kriminelle handling.

Denne gang var vi i skudveksling og havde trukket os taktisk tilbage. Vi valgte derefter at rykke ind på baggrund af nogle drone-observationer. Vi får åbnet første smartdoor og derefter udløber warranten. Det var åbenbart et problem for staff. 

 

Jeg tager den med til næste HOS møde.

Er enig i, at vi lige skal have en eksplicit forklaring af hvordan reglen skal forstås. Vi skal have ensrettet det, så alle er enige om hvordan og hvorledes.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.