Hop til indhold
Stavox

Person xp.


Kjeld

Recommended Posts

Hej, jeg synes at der skal komme et xp system til de enkelte spillere. Det skal minde lidt om gang xp systemet med rewards og opgraderinger, men en anden måde at optjene xp. Måske med nogle opgaver man skal løse. Alt fra at anholde 100 personer til at skulle tanke 1000 liter benzin.

Link til kommentar
Del på andre sites

God Idé
Synes det kunne være fedt at selvom man ikke har mulighed for at være en del af et gang med mange andre skulle have mulighed for at få fordele og eller hvis man nu er gangets farmer.
Dog synes jeg at alt måske ville blive ændret og at hvis man fx får 160 liter benz i stedet for 100 hele tiden kunne man ligeså godt sætte det op til 160. Synes derfor at det måske hver 6 måned skulle resettes (alt efter hvor svært det er at komme i lvl) ligesom at man kunne risikere at blive kicket eller andet fra et gang. Altså at det ikke er for evigt man har dem

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Kjeld skrev:

Hej, jeg synes at der skal komme et xp system til de enkelte spillere. Det skal minde lidt om gang xp systemet med rewards og opgraderinger, men en anden måde at optjene xp. Måske med nogle opgaver man skal løse. Alt fra at anholde 100 personer til at skulle tanke 1000 liter benzin.

God idé at give noget at kæmpe for, for de personer som ikke er i et tryhard, arrogant og mega irriterende gang.

Dog ønsker jeg IKKE at se en quest på at arreste folk. Det vil enhver kunne regne ud hvordan det går...

 

I en lignende bane, hvad er status på dette forslag?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.