Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Bill G8s

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:78162457
 

Hvorfor skal du unbannes: 

 

Jeg mener jeg skal unbannes, da jeg ikke har gjort noget forkert. At vi har haft en hacker (som ingen vidste noget om) resulterede i at alle i vores gang får perm-ban, bliver jeg sku lidt ked af. Jeg har - og ikke mindst alle andre medlemmer - brugt så mange timer på både Evocity og Rockford. Der er blevet lavet så meget weed og meth at det nærmest kunne mærkes i undertrolden. Resten af ganget er kun på serveren for at hygge os. Jeg elsker at spille på Stavox, så jeg synes det er lidt træls - at fordi Mahmoud har brugt hack - skal det ende sådan her. Jeg vil gerne undskylde fra min side, og jeg ved det ikke er fair at vi haft sådan en spiller. Hvis jeg havde vidst noget om det, havde jeg selfølgelig heller ikke spillet med ham. Men sådan var det desværre ikke... Jeg håber jeg hører positivt fra jer, og i kan se: Jeg har stor interesse i at spille på jeres servere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.