Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere Opgraderinger Til Gang?


Nickolai_P

Recommended Posts

Har længe tænk over at det endeligt er lidt kedeligt og level sit gang op, for efter level 20 er der ikke flere opgraderinger. 

Det ville være fedt hvis der kom flere opgraderinger efter level 20.

Fx.:

Mere 'Brændstof' til bil

Mere 'Armor' til bil

Flere opgrads til 'Printer'

 

Måske ''Custom'' gangbil som gangmedlemmer får så længe de er i ganget (Hvis man leaver ganget forsvinder bilen fra personen)

Måske ''Custom'' skin til gangbilen

Måske ''Custom'' player tøj

 

- Nickolai P

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan jo sige ift. til at dit gang er fyldt med folk der skaffer penge til dig og ikke dig selv, mener jeg at forslaget ikke burde komme på talefod. Hvis du skal have custom ting til ganget, skal du betale rigtige penge og ikke noget du kan opnå. @Dynn skal kunne tjene på hvad han laver, såsom custom kluns, biler og andet til spillerne ønsker. 

stavox er rent stonks

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er enig. 
Jeg syntes også der skal komme flere ting til gangs fordi level 20 er det sidste og nu er vi i level 46 og det får vi ikke noget ud af mere dog syntes jeg at custom ting er liiiige lidt for meget, men ellers er jeg helt enig om der skal komme flere/nye ting til gang levels.
Dog syntes jeg at de ting man får i de høje gang levels skal være bedre/mere brugbare end alt andet eftersom det kræver en helveds masse XP et komme bare et enkelt level op

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes det virker som nogle fede ideer.

Dog syntes jeg ikke det ville være specielt retfærdigt med bil skins som en gang premie, da gamesense engang skulle betale for at få et skin ind på serveren. Er ikke helt sikker på om det var ingame penge eller irl penge. Men jeg ved at det var dyrt.

 

// Rasmusss

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Rasmusss skrev:

Jeg syntes det virker som nogle fede ideer.

Dog syntes jeg ikke det ville være specielt retfærdigt med bil skins som en gang premie, da gamesense engang skulle betale for at få et skin ind på serveren. Er ikke helt sikker på om det var ingame penge eller irl penge. Men jeg ved at det var dyrt.

 

// Rasmusss

Det kostede, fordi de ville have det uden et initiativ fra os. Det fjerner jo ikke muligheden for at vi introducerer det som gangopgradering eller præmie.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.