Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Kagen


Whoopsudead

Recommended Posts

Jeg spillede på Rockford da jeg ser nogle betjente løbe ind i en butik der ikke er ejet af nogen så køber jeg butikken og lukker og låser dørene for sjovt (Selvom jeg viste konsekvenserne) så de sidder fast da @Kagen så laver en warrant på mig for sdsadsa i stedet for Skal ud eller noget lignende, som så får mig til og tro at han ikke tager sit arbejde som Politi/Vicerigs seriøst som siger mig at han ikke er ejnet til at havde dette speciale rank med massere af fordele. Da jeg taler med mine gang medlemmer for jeg afvide af @Flixx at @Kagen har givet ham bøder for at havde maske på imens der ingen lov var angående maskeforbud han fortæller mig så at @Michael K har set det ske begge gange og kan derfor bekræfte det hvis det skulle være.

Jeg kiggede så også lige på hans vicerigs ansøgning da jeg ser at han siger "
Det første jeg gerne vil opnå er at samle en god politistyrke, som tænker lidt mere" rp" " og jeg tænker ikke at lave en ransagning med grunden "sdsadsa" har meget med RP og gøre

Bevis:

 

Prood.PNG

kagne.PNG

Link til kommentar

Greenberg, Trixx og Jeg har prøvede at lave det seriøst som betjent på rockford både i går og i dag. Vi har sammen med @støvsuger, nævnt at der var et maskeringsforbud.

Som straffeloven pragraft 134 nævner straffes det med bøde eller fængsel, vi gav til at starte med en bøde på 500 Kr. til Støvsuger for at have sit ansigt tildækket som er en realistik bøde (Green kender vist Støvsuger) 

Michael k kom så tp'ende hen til os og sagde det var "Darkrp" og vi ikke måtte give bøder

(Den måde vi har gjort det på var at vi en bøde på 500 Kr. til folk hvis de ikke betalte blev de ikke anholdt) 

 

Du vælger at købe en bygning og lukke os ind i et hus hvor Tjulle var leavet (Hvis du spørg mig mener jeg ikke det har noget med Rp at gøre) Vi vælger så at anholde dig efter fordi du har valgt at lukke os inde. Du vælger så efter at kalde staff fordi du mente at det måtte vi ikke.

1 time siden, Whoopsudead skrev:

Jeg spillede på Rockford da jeg ser nogle betjente løbe ind i en butik der ikke er ejet af nogen så køber jeg butikken og lukker og låser dørene for sjovt (Selvom jeg viste konsekvenserne)

Ud Over jeg måske ikke lagte min tid i den warrant (så eftersøgte jeg dig med grunden "Kidnapper" eller lignende)

 

 

 

Straffeloven § 134 b

§ 134 b

Den, der i forbindelse med møder, forsamlinger, optog eller lignende på offentligt sted færdes med ansigtet helt eller delvis tildækket med hætte, maske, bemaling eller lignende på en måde, der er egnet til at hindre identifikation, straffes med bøde eller fængsel indtil 6 måneder

Fatter ikke hvad du klager over

Link til kommentar
8 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Tjek regl 15.16, den lægger lige så meget op til det.

Angående maskering, så er det jo et skin? Det er jo ikke FiveM hvor du kan tage det af.

Shit i har mærkelige holdninger..

Det du ikek forstår var at vi gjorde det med en (Ven) Jeg gav enda også 30.000 Kr. for at skifte outfit bare få at lave lidt rp da folk kun tiggede om penge eller copbaitede

Det var for at skabe rp

Link til kommentar

Man skal selvfølgelig ikke gå igang med at tage alle virkelighedens love ind, da vi som community ikke kan gå i gang med at fjerne rigtige love.

Fejl fra deres side, og skal selvfølgelig ikke ske igen.

 

Warrantet er ikke særlig slemt, jov selvfølgelig skal Kagen ligge en rigtig warrant, men det ikke fordi det ødelægger rp'en.

 

Men det skal selvfølgelig nok tages til efterretning.

- Bimse

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.