Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Hej Stavox C:


Andrea

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:52194825

Hvorfor skal du unbannes: Jeg skal unbannes fordi jeg er en meget moden person, og jeg ved hvordan man opfører sig på jeres server.

Jeg kom til at CDM og det er jeg virkelig ked af, og jeg vidste ikke hvad CDM betød. Jeg var nemlig begyndt at spille GMOD sammen med min ven efter en lang periode. Og så fandt jeg jeres super fede server, som jeg gerne ville prøve.

Jeg glemte at læse jeres regler og det var virkelig dumt, inden jeg begyndte at spille.

Jeg håber at jeg må få en chance til, fordi jeg vil vildt gerne ind og spille på den. Jeg lover, at jeg aldrig vil CDM mere. Og hvis jeg får unban, så læser jeg lige reglerne igennem inden jeg begynder at spille 😄

 

Hav en fortsat god dag!

 

Kh. Bella! 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bella.

 

Jeg er glad for at du vil ind og spille på serveren, det er godt at hører du vil tænke dig om.

 

Er villig til at give dig et unban, hvis jeg ikke fanger dig i lignende situationer igen.

 

Du vil få unban ligeså snart jeg har snakket med @Mikk

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.