Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ny Corona Regl!


Kaptajn Kyle

Recommended Posts

Jeg syntes at det er for dårligt at der ikke kommet Kinavirus (Covid-19) tiltag på serveren! Jeg syntes at der skulle komme et forsamlings forbud her på serveren, når jeg joner står alle alt for tæt på hindanden og ignorerer fuldstændig loven om forsamlinger som lige er vedtaget af folketinget!!!!!  Og admins er fuldkommen lige glad, jeg syntes er der skal komme et midlertidigt forsamlings forbud på serveren og at man ikke må stå for tæt på hindanden, vi kan alle bærer virusen og smitte andre!!! nå jeg påpeger dette til server admins eller folk generelt siger de det er bullshit og bare er en influenza, det er det ikke og vi skal tage dette meget seriøst.

 

BARE FOR INFORMATION! hvis dette ikke bliver tiltaget snart er jeg nød til at politianmelde "Saimor IVS"! Dette er min pligt som borger! jeg håber dog ikke at vi ville komme så langt. 

 

Hvis du er uenig med mig eller andet så bare skriv i kommentaren og jeg ville destruere dig med fakta.

 

 

Link til kommentar
56 minutter siden, xKow skrev:

jeg er uenig

Hej @xKow jeg ville gerne vide hvorfor du er uenig jeg kan dsv ikke bruge dit 2 klasses argument til noget. 

 

Jeg føler virkelig at danmark mister iq for hver dag der går!

56 minutter siden, xKow skrev:

jeg er uenig

 

det

er

et

spil

 

destruer mig nu

Hvis vi holder en distance for hindanden i spil vil vi også gøre det i virkeligheden, der er mange unge på serveren som kunne være inficeret med smitten og hvis de går i store forsamlinger i smil ville de også gøre det i virkeligheden.

 

Håber det svare på dit dårlige argument.

Link til kommentar
3 minutter siden, Kaptajn Kyle skrev:

Hej @xKow jeg ville gerne vide hvorfor du er uenig jeg kan dsv ikke bruge dit 2 klasses argument til noget. 

 

Jeg føler virkelig at danmark mister iq for hver dag der går!

okay unskuld jeg ked af det men jag går kun i 1. klase

 

super god ide dyn og emoili tilføj nu

Link til kommentar
5 minutter siden, Kaptajn Kyle skrev:

 

Du må dsv undskylde at jeg tænker på DIN, DINE FORÆLDRES OG DINE BEDSTEFORÆLDRES SIKKERHED!!!!!!

det jeg mener med det nogen går for maget op I det det er et spille hvad kan der ske det er fuckt alt det her ja men hvad kan man gør ved det ik noget 

Link til kommentar
3 minutter siden, dk_mathias skrev:

det jeg mener med det nogen går for maget op I det det er et spille hvad kan der ske det er fuckt alt det her ja men hvad kan man gør ved det ik noget 

Jeg forstod 0% af den sætning der. Prøv at færdiggør 4 klasse næste gang.

 

 

1 minut siden, MRBennetsen✔ skrev:

Du mener vel ikke det der seriøst vel?

Jeg ville ikke side at lave sjov omkring en dødelig virus der er en trussel til hele verden, så dit svar er "Jo jeg mener det seriøst"   

Link til kommentar
1 minut siden, MRBennetsen✔ skrev:

Spilserverne er på fucking fyn (Eller det tror jeg), så selv det der er fuckt.

Hvis du har læst mit argument siger jeg ikke at man bliver smittet gennem skærmen jeg skrev følgende: 

 

52 minutter siden, Kaptajn Kyle skrev:

Hvis vi holder en distance for hindanden i spil vil vi også gøre det i virkeligheden, der er mange unge på serveren som kunne være inficeret med smitten og hvis de går i store forsamlinger i smil ville de også gøre det i virkeligheden.

 

Håber det svare på dit dårlige argument.

Næste gang du prøver at komme med et argument så læs at hvad jeg har skrevet. 

Link til kommentar
1 minut siden, MRBennetsen✔ skrev:

Så fordi du lærer at skyde folk i et spil - gør at du oftere skyder folk i virkeligheden?

Dårligt argument igen, alle ved at skyde en person er ulovligt og det skal man ikke, men at forsamle sig er kun pt ulovligt på grund af folketingets beslutning om at gøre forsamlinger ulovlige og alle ved ikke at det er ulovligt og derfor har Saimor IVS et med ansvar i at stoppe Kinaviruset 

Link til kommentar
1 time siden, Kaptajn Kyle skrev:

Til alle der giver et negativt 'like' er bange for at komme med et argument og det siger mere om jer end det gør om mig!

Må indrømme at det er utroligt barnligt, samt virkeligt dobbeltmoralsk, at skrive sådan noget pis. Hvorefter du gør præcis det samme: image.png.34894f555595e696f6d1b155f4a90442.png 

Link til kommentar
45 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Bedste tip til alle, ikke skriv mere på dette post, og alle sammen må godt lige "Anmeld indhold", så vi slipper for spam, og misinformation.

Og, ikke for at lege #Shoutout, men hvis du vil tjekke rigtig information om Covid-19, så kan dette tjekkes her. 🧐

 

Hvor misinformere jeg hende? alt hvad jeg har sagt er fakta

3 timer siden, Critz skrev:

*sneezes* host host

 

Screenshot_20200329-004200.jpg

Sjovt

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.