Hop til indhold
Stavox

[Solved] RDM krig mellem betjentene


Aske

Recommended Posts

Dit in-game navn: Aske02
Spillerens in-game navn: Arthur Fleck(1), M8_OliverBoye(2), Tue Chainz(3)
Dit SteamID: STEAM_0:0:217629637 
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:183131921(1), STEAM_0:1:129177776(2), STEAM_0:1:478698429(3)
Tidspunkt for hændelse: ca. 8.50
Hvilke regler er blevet brudt: 1.4
Hvad skete der: Jeg joiner serveren, og kort tid efter begynder de at skyde andre betjente osv.
Beviser: https://imgur.com/a/RhXpXwv - https://imgur.com/a/QOglGvJ
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Tue Chainz skrev:

Bro vi var 5 drenge som hyggede os og vi var kun 5 inde da vi begyndte så rolig altså man må godt have det sjovt når ingen admins er der

Nej det må man ikke, og det første nogen af de andre spillere skrev til mig da jeg kom ind var om jeg havde video tændt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ikke nogen lyd på dine videoer hvilke er en skam, da det er med til at give kontekst.

 

Eftersom der har været et minimalt antal spillere på serveren, og drengene alle var med på legen, så tænker jeg vi lukker den her.

Jeg er sikker på at de fleste spiller har prøvet at trolle rundt på serveren, sent om natten / morgenen når der hverken er RP eller andre spiller på.

 

Dog kommer der en løftet pegefinger herfra til @Tue Chainz og de andre betjente. Sker det at der er andre på som bliver forstyrret af det, skal man naturligvis stoppe øjeblikkeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.