Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - MRBennetsen


MRBennetsen✔

Recommended Posts

SteamID: 

STEAM_0:1:116606557

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Hejsa, jeg er blevet banned, uden jeg faktisk selv vidste det, jeg fik at vide af @Aske at han sagde at der lige var blevet en banned som jeg faktisk udfylder, dog er jeg ikke enig i nogle af disse ting.

Citat

Ban.thumb.png.7c2c4865601ef66aa9f3da834a64dd17.png

 

Jeg starter lige med historien:

 

Jeg hygger mig med @MrMikkel & @dk_mathias ,

vi hyggede os, da jeg så skulle til at gå, for at træne

til den kommende turnering. De to gik så rundt og

fjollede lidt, hvor jeg havde sagt stop i sjov betydning,

hvorefter jeg skyder dem begge to med min shotgun.

Her vil jeg gerne lige nævne at jeg var politi sammen

med dem. Jeg skyder som sagt de to, og så leaver jeg,

som aftalt. Så skulle jeg ind og snakke med Aske. Jeg

fortalte ham lige den måde jeg leavede på, og så siger

han pludselig siger, der er lige blevet en banned af de

grunde. Jeg skynder mig ind på dash og ser dette:

Ban.thumb.png.7c2c4865601ef66aa9f3da834a64dd17.png

 

 

Det jeg gerne vil vide er - hvorfor får jeg ban, når vi bare

havde det sjovt, vi alle var med på den og vi hyggede os,

jeg kan ikke se problemet, det gik jo ikke ud over andre.

 

Bevis: https://medal.tv/clips/21223695/d13372Xb5fjZ

(Har ikke mere end dette jeg tror ikke den blev færdig

med at encode før jeg lukkede spillet, hvis andre har

bevis, må i gerne skrive det.)

-MRBennetsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MRBennetsen!

 

Jeg får en case om noget Job Abuse, og ser så du er igang med at skyde din kammerater.

Jeg står lidt og snakker med ham der kaldte case, og da jeg prøver at TP til dig står der at du er leaved.

 

Om det er dine venner eller ej, er det skam stadig RDM, og super forstyrrende for andre spillere

Jeg ved godt at det er dine gang members, men som der også står i regl 5.5 skal det ikke forstyrre RP når i går rundt og skyder hinanden, I denne situation har det været forstyrrende.

 

- OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

Var det ham pakkeomdeleren der stod på græsplænen til venstre for vejen mod bunkeren?

 

Kan ikke se det forstyrrende når han blot kan vende sig om i omkring 5-10 sekunder, nu er det en smule irrelevant, men jeg trak ikke "gang kortet", fordi vi er et andet job. Jeg pointere at selv efter din tekst, så føler jeg stadig ikke at vi forstyrrede. Vi trak ham hverken ind i det, eller skubbede ham væk, vi gjorde intet omkring ham. Ser stadig ikke grunden til LTAP, da du bare kunne have spurgt offerne, i stedet for anklageren.

- MRBennetsen

Link til kommentar
Del på andre sites

I var allesammen betjent, så vidt jeg fik fat i det. Det gør det på ingen måde bedre, at i skyder på hinanden der.

Det er jo forstyrrende når folk klager over det, det giver vel god mening?

 

Du leaver 2 sekunder efter, at du har dræbt MrMikkel og den anden som jeg betragter som LTAP.

Desuden virker det også rimelig troll at gå rundt og skyde sine kollegaer som betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, MRBennetsen✔ skrev:

Ser stadig ikke grunden til LTAP, da du bare kunne have spurgt offerne, i stedet for anklageren.

https://gyazo.com/bd0f48099c1dc0ff98b3841966e94617

 

Vi alle var betjente, og nej, det gjorde det ikke mere tilladt, men vi forstyrrede stadig ikke, personen fik bare ondt i bagenden, fordi han tænkte "Ih, du milde de bryder regler."

 

Der var også meget troll indblandet, men havde du nu lige spurgt dem der var blevet skudt, havde du forstået at vi som sagt, hyggede os.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.