Hop til indhold
Stavox

[Solved] staffklage Matti


Lomholt

Recommended Posts

Dit ingame navn: lomholt21
Staff ingame navn: Matti
Dit SteamID: STEAM_0:0:54183897
Staff SteamID: STEAM_0:1:420168501
Forklar situationen: jeg går over og hjælper sebhuseee med at hjælpe ham op efter at han har kørt lige ind i et træ i mattis bil. Når jeg så prøver at hjælpe sebhuseee, op ligge han halvt inde i bilen så når jeg trykker "e" går jeg ind i mattis bil, men jeg træder ud af den lige efter. hvorefter jeg bare bliver skudt af matti. når jeg caller case på det, tager matti selv sin case og siger til mig at jeg var ved at stjæle hans bil(hvilket jeg på ingen måde var) efter jeg har sagt til ham jeg prøvede at hjælpe sebhuseee op. ændre han historie og siger at det var fordi at jeg var en del at den base hvor bilen holdte i. og derfor giver det ham ret til at bare at skyde mig. når jeg så bagefter snakker med marcus om det siger han til han ikke kan gøre så meget.

fordi at matti er admin og marcus var kun moderator. så jeg blev henvist her til
Bevis:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lomholt 
 

Som jeg også snakkede med dig i spawn omkring, så var du også i besiddelse af min bil.
Det kan måske godt være, at jeg formulerede mig forkert, da vi snakkede, dog så fik jeg rettet det op på det i slutnigen af casen.

Jeg skyder dig, da du var i besiddelse af min bil, og det må jeg godt.

 

Desuden er jeg altså hellere ikke admin. Jeg er også moderator som Marcus er.

Vh Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg tænker at du har en meget kort lundet i forhold til at du er admin+ du kunne jo tydeligt se at det ikke var meningen at jeg skulle gå ind i bilen

så det vil sige at du må skyde alle der kommer inde fra base vis de har taget din bil 

og havde du over hovedet set mig køre ud af basen de sidste 5 min

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad os lige opsummere det her engang.
 

I havde min bil, og jeg kører efter jer. Da din ven så kører galt, og falder ud af bilen. 
Jeg skyder din ven med det formål, at han skulle dø, og ikke reddes op igen.

Du caller så en case for "RDM". Jeg vælger at tage den, og fortælle jer, at jeg godt må skyde dig.
Jeg fortæller dig først, at det var fordi at du sad i bilen. Jeg formulerer mig så forkert, og retter det til, at I begge to havde kørt ud af basen med min bil.
Dog så må jeg også skyde dig, hvis du bare sad i bilen.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er der jo også en regel der hedder noget med sund fornuft 

Du viste jo godt at min  incision ikke var at gå ind i din bil. Men jeg forstår heller ikke hvornår du har så mig inden for 5 min gå ud af basen. 

Lige en ting til, vi kørt ikke rundt bilen, min ven gjorde. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis Matti kan se, at i kører rundt i hans bil, må han godt gøre et forsøg på at få den igen, ved f.eks. at skyde jer, så længe han er et job der tillader det.

Så er det ligemeget hvornår i kommer ud af basen.

 

Ingen yderligere kommentarer, så lukker den her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.