Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Meget ked af det


SSman

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_1:0:29178369

Hvorfor skal du unbannes: skriver angående en ban jeg finder meget meget sær. ItsSokke valgte at banne mig i 6 dage for at have en failbase, som jeg ikke vidste var en failbase før han sagde det for han kunne jo bare have bedt mig om at rette det i stedet for. Derudover for at bruge en methcooldown "bugabuse" som byggerskildt ude ved gården i EVOcity. Var ærlig fra starten og indrømmede mine fejl, men indrømmede også jeg ikke havde nogen anelse om hvad det var for nogle fejl.

 

Jeg finder det hele meget mærkeligt da han bare kunne have sagt at det der er ikke iorden og det skal du rette på din base.

 

Og igår da aske02 gjorde det samme + psygunabuse fik han kun 300sec jail.

 

Jeg er virkelige ked af at jeg er blevet banned. Har 500+ timer på servernen og har aldrig gjordt noget for at skade serverne. Har trådt over nogle fejl som alle gør en gang i mellem "dem der siger de ikke gør lyver" 

 

Jeg føler det hele er en stor misforståelse, som kunne være undgået med den rette information. Indrømmede over for sokke at det var rigtig det jeg havde gjort, men at jeg ikke vidste det før han sagde det.

 

Det fair hvis sokke syntes jeg skal have ban for bugabusen hvis det er det han føler var det rette men søger i det mindste om en reducering af selve bannen, som jeg finder uretfærdig.

 

håber ikke jeg harehængt nogen ud med den her unban request (Aske02) bla.. 

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, @SSman
Jeg starter med at tage fat i dig om noget regel brud på vores server. Jeg ser så video på hvad der er sket. Jeg tag så fat i dig igen for at snakke med dig og tingne. Imens jeg gør det så har jeg nogle andre staff som så med i hvor lille case.
Men det med at du siger det at var ikke en fejl det med at du lavet en methcooldown bug. Altså en BUG Er en ting man ikke bare gør men at man gør af sin ejen villige.
Lund og andre personer så med i casen og du siger selv at du gjorde det med methcooldown. Men det med dit ban er at jeg sagde til dig at du fik ban for mega fail base + bug abuse 2x.
Kan ikke forstå at du siger jeg ikke sagde det til dig. + Jeg siger til dig at det med Aske er noget som Matti og dig skal tag hånd om ikke mig. Men hvis du ville klage så lav en ban ansøgning.

Min note til dig:
Får en video fra aske som viser at du har bug abuset med methcooldown fx det med at reset cooldown på den + frezz cooldownern. + Så ser jeg at du har en mega fail base med en opgang til din raidinggang med 1x2 prop + oneway + over 24x høj + PDraider en normal base og så skifter han job + bygger under raid. Hvis der skal mere info til har jeg lund til at være der for mig. VIA at han så alt der skete i case.

Mvh ItsSokke

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare for at starte. Jeg ved ikke hvordan man Gør det der med at frezze den der cooldown. Og det har aldrig været min mening at gøre det.

 

Det med opgangen til min base kunne du bare have sagt "ret det lige så den ikke er fail" skal næsten presse dig til at sige hvad det var jeg så skulle have gjort/lavet.

 

Den med oneway troede jeg at jeg havde lavet sådan de kunne se lige så meget, som jeg kunne. (Min fejl jeg ikke havde nogen til at kigge på basen for mig.. Men byggede den først jer til morgen)

 

Det med at den er for høj. Den var lavet så droner ikke kunne flyve over (min fejl igen! Men hvorfor siger SU ikke bare til mig jeg skal rette det???

 

Det med pdraid var noget, som jeg først opdagede efterfølgende, efter jeg er inde ved hijackboksen, hvor efter jeg venter udenfor i 5 min hvorefter jeg normal Raider igen.

 

Det med at jeg byggede under raid. Hvis du kigger enten i ooc eller PM til aske02 kan du også se jeg skriver de Raider mig med byggerskildt/methcooldown.

 

Jeg syntes bare det hele er en stor misforståelse som du sagtens kunne have håndteret ved at sige jeg skulle rette på de fejl og sådan jeg lavede på min base. 

 

Som sagt har jeg valgt fra starten af at være 110% ærlig omkring de ting jeg gjorde for at undgå at få ban for som sagt elsker jeg stavox og nok også er grunden til jeg har 500+ timer der på og brugt penge på spillet.. Forstår ikke man behøver at være så hård mod mig..

 

Vh 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.