Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UnBan


D Shwaggins

Recommended Posts

  • Bot

Grund: Proppusher + Propsufer + Troll + virker ikke intra i servern lav en unban request når du kan tage dig sammen!

Navn: D Swaggins

AdminID: STEAM_0:0:57998458 - Agdal [junioradmin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 10-03-20 17:16


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du bevidst bryder vores regler er det jo logik, at du ingen interesse har i serveren, og derfor er du også blevet udelukket permanent. 

 

Du ved vel også godt at det er en DarkRP server du er join'et, og ikke en sandbox server. Du har trods alt brugt 58 timer på serveren.

 

Hvis du på noget som helts tidspunkt havde planer om at vise os, at du gerne ville ind og spille på serveren igen, så kunne du starte med bare at gøre end smule ud af din unban-request.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lavet mange UnBan request, men de fleste er blevet slået fra da jeg havde glemt mit steam id. Og da jeg fløj rundt på min prop er det stadig ingen grund til at jeg ikke skulle være intra i serveren

Men i stedet for at skrive frem og tilbage er det så ikke nemmere hvis du kan fortælle mig at jeg måske skal vente 1 uge eller 7 måneder før jeg kan komme ind. så ville i få den mindre request mere i den tid ? 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke fortælle dig om du får unban eller ej, det er op til vores kontrollør, @Mikk.

 

Men hvorfor flyver du i det hele taget rundt på props? Det kan godt være at du selv mener, at du er interesseret i serveren, men det er uacceptabelt at du flyver rundt på props. 

 

Du ved vel godt at dette er en DarkRP server, og ikke sandbox server, ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.