Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Deagle Mester

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:158268564

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er ked af hvad jeg gjorde og jeg fortryder 100 procent det jeg gjorde 😔 jeg vi starte med at sige undskyld og sige at det ikke var sĂŠrligt klogt af mig og gĂžr det jeg gjorde der fik mig banned undskyld mener det og sĂ„r er jeg begyndt og spille noget FiveM som ogsĂ„ er Rp og sĂ„r har jeg lĂŠst Stavox,s Server regler mange gange siden jeg blev banned

______________________________

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstÊndighederne for dit unban Êndrer sig, er du velkommen til at lave en ny trÄd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, fÞr du skriver en ny unbanrequest, sÄfremt andet ikke er angivet af kontrollÞren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til nĂŠste gang du sĂžger?

Hvis du lĂŠgger tilstrĂŠkkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfÊrdig anmodning, og lange ventetider pÄ svar er typiske Ärsager til afvisning.

Hvis du er oppe pÄ at have en del ansÞgninger igennem tiden, er det nogle gange nÞdvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over pÄ andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, sÄ lad vÊre med det.

 

Hvis ingen af de ovennĂŠvnte punkter gĂŠlder for det er det jo super. SĂ„ skal du nok bare vente lidt med at sĂžge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

GĂŠst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • TilfĂžj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - VilkÄr for brug.