Hop til indhold
Stavox

Mountain Gunshop | Version 4.00


Merlin

Recommended Posts

Halløjsa få folkens så har jeg endelig lavet en mountain gunshop v4!!!

Der er kommet nyt design til båden shoppen og kontrolpanelet også er den generelt bare blevet bedre🙂

Så håber i kan lide den!!!

 

Kan købes her

 

Features:

1. Plads med op til 8 våben
2. Lækkert design for både kunde samt ejer
3. Crash sikker
4. Køb flere våben på en gang
5. Brug af nye icons :))
6. Velkommen skærm nyt design
8. Opfyldning af våben skærm / Lukket skærm
9.  Når folk bestiller våben, kommer enten | AFVENTER BETALING / BETALING ACCEPTERET / BETALING AFVIST |
10.  Automatisk logud, hvis personen går for langt væk
11. Rabat fremvisning på forsiden f.eks. Skriver den: Spar 5%
12. Kontrolpanel som indenholder følgende | Statistikker / Indstillinger / Vis weapons|
      - Statistikker | Omsætning / Overskud / Våben solgt / Våben online  / Seneste kunde / Status / Kl. / Din pung |
      - Indstillinger | Profit / Rabat / Åben / Opfyldning / Lukket / Force logout knap |
      - Våben visning | Viser hvilke våben som er på lager |
13. Pm's efter køb
14. Hints med købere samt hvor mange våben tilbage
15. Faded design
16. Ingen mulighed for login hvis ingen våben er på lager.

 

Video og billeder:

Hvis videoen ikke kan afspilles fra opslaget så tryk her og se den!!!

 

 

 

ggg.thumb.jpg.88e3af291f3fc089d3f404d63439f1b6.jpg

Link til kommentar
1 time siden, Daniel7913 skrev:

Ser satme godt ud.
Hvordan med setup, er det lige til? Ville den kunne virke i en lille base på f.eks græsset ude for Danske Bank i Evocity?

Yes det er lige til. 2 skærme og 8 rangers. Det tager 2 sekunder at sætte op

Link til kommentar
  • 9 months later...

Får nogle gange en fejl hvor kunde køber våben men shipment bliver ikke dropped. 
Man ved når denne fejl opstår da jeg får denne: [ Mountain ]  har købt våben for 0,- | Du har nu 15 våben tilbage!
Kunden betaler men der står "købt våben for 0.-" og våbnet skal håndteres manuelt. 

Er der en fejl jeg begår under setup?

Link til kommentar
På 12/01/2021 den 8:17 AM , Kagen skrev:

Våben spawner ikke? Har du selv haft det i dit inventory før de kom på rangers?

Kan godt sende screen, men jeg skulle gerne være den eneste som har rørt ved våbene. Den skriver bare XX købte våben for 0kr og den user ikke en shipment og man skal self selv gøre det manuelt. Det ret weird

Link til kommentar
8 timer siden, Lange skrev:

Kan godt sende screen, men jeg skulle gerne være den eneste som har rørt ved våbene. Den skriver bare XX købte våben for 0kr og den user ikke en shipment og man skal self selv gøre det manuelt. Det ret weird

Jeg har selv haft problemer med at shipmentet bevæger sig, altså flyver væk fra rampen. 

 

Link til kommentar
9 timer siden, Lange skrev:

Kan godt sende screen, men jeg skulle gerne være den eneste som har rørt ved våbene. Den skriver bare XX købte våben for 0kr og den user ikke en shipment og man skal self selv gøre det manuelt. Det ret weird

image.png.8bd537565076cf6db82b91d7f19a3c59.png

Det ligner ikke at shipment flytter sig? Men afviser intet

Link til kommentar
7 timer siden, Mike Hansen skrev:

Tror umiddelbart det er dine ranger settings som er fucked.
Gå ind i Wire > Ranger og slå de 3 nederste til.

Opdater dine rangers eller sæt dem forfra, wire det til E2'en igen, og derefter prøv igen.

Tror ikke rigtigt det kan betale sig når det kun sker 1/50 gange. Men mange tak for tippet, prøver lige når jeg får tid til at sætte en shop op.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.