Hop til indhold
Stavox

Discord Server!


Emoyly
 Del

Recommended Posts

11 minutter siden, creaMY skrev:

Hvad kommer der til at ske med Teamspeak serveren?

 

18 minutter siden, Emoyly skrev:
Spoiler

 

Hej!

Nu har vi endeligt lavet os en Discord server!

Kom ind og snak med os! stavox.dk/discord

 

Vi har først lige lavet botten "færdig", så der vil helt sikkert være nogle problemer lige her i starten, så rapportér gerne alle de problemer du oplever til os, så vi kan fikse dem hurtigst muligt.

Vi vil i øvrigt gerne sige tak til @Trixx for at have hjulpet en hel del med at skrive botten.

 

Vi har en masse planlagte fremtidige forbedringer til Discord serveren, som gerne skulle komme ind gennem de næste par uger.

 

Først og fremmest skal vi have implementeret gangchannels ordentligt, så du gennem discord kontrolpanelet (discord.stavox.dk), kan oprette og styre gangchannels, og adgang til dine gangchannels. Det kommer du i øvrigt også til at kunne styre in-game.

Der kommer også et "gæstesystem", der kommer til at lade dig snakke med venner herinde, også selvom de ikke spiller på Stavox.

Vi har også planlagt et advarselssystem, som vil blive brugt til at straffe dem der ikke ønsker at følge vores regelsæt på serveren.

 

 

Vi har i øvrigt tænkt os at lade TeamSpeak serveren blive lidt endnu, men vi anbefaler at alle flytter over til Discord på længere sigt.

I øvrigt er det også pga. vores planlagte flytning til Discord, at vi ikke har plads til mere end 32 spillere på TS, da vi ikke rigtigt gad at betale for en licens, når vi alligevel flytter

 

 

 

  • Tud (-REP) 2
Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, I Eath You <3 skrev:

Jeg er simpelhen i chok. Stavox som ellers ikke kunne lide Discord, vælger nu kun at vil bruge Discord.. 

Mange nye spillere har ikke TS og kender kun til Discord. Det gør det nemmere for dem at der bliver lavet en Discord server og sættes serveren ordentligt op, så kan den gøre "mange" af de ting som TS kan 🙂 Det kom dog som et chok for de fleste af os :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Så vidt jeg forstod på hele det her transfer til Discord, så var det at størstedelen af Stavox's spillere ikke brugte TS, så at rykke til Discord ville give flere aktive spillere på voice-channels.
Men forstår ikke helt hvordan at rykke til Discord ville gøre den helt store forskel? Vi sad rigtige mange på TS og snakkede, og dem som ikke sad og snakkede med os, eller som ikke brugte TS, sad over en privat Discord samtale.

 

Det ikke fordi jeg hader Discord så meget at jeg ikke kommer til at bruge det hvis der ikke er et andet alternativ, men tror simpelthen ikke på at flere ville komme til at bruge voice-channels på grund af Discord, da de fleste som ikke brugte det alligevel kommer til at sidde 2-3 personer over en privat Discord samtale - kunne dette være grundet at folk ikke snakker særligt meget med andre alligevel?
Selvfølgelig er Discord serveren først kommet online nu, så kan sagtens være jeg tager fejl i det længere løb.

 

Har der virkeligt været så mange forespørgsler efter en Discord server? 

Redigeret af empty
  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, empty skrev:

Så vidt jeg forstod på hele det her transfer til Discord, så var det at størstedelen af Stavox's spillere ikke brugte TS, så at rykke til Discord ville give flere aktive spillere på voice-channels.

Til staff mødet hvor det blev taget op at Emoyly og Trixx arbejde på en discord blev der intet sagt omrking dette...

Der blev stort set kun lagt vægt på at alle har discord, hvorimod ikke så mange bruger TS, så det vil derfor være nemmere for spillere at komme i kontakt med staff.

Det er ikke altid at staffs de sidder på TS'en selvom de faktisk er til rådighed, med discord er der chat kanaler, så man kan tag dem i og derfor også meget nemmere at komme i kontakt med staffs og på dem ind på en server, hvis der mangler staffs.

 

Discord er generalt også bare meget nemmere. Du vil heller aldrig møde en person som kender til teamspeak og ikke discord.

  • +Rep 3
  • Stop dig selv 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.