Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


SSman

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_1:0:29178369

Hvorfor skal du unbannes: skal unbannes fordi jeg syntes jeg har fået en uretfærdig behandling. Det hele starter med at jeg kommer i case, fordi jeg kaldte en ingame spiller noget i stil af "hvad fuck er der galt med dig din lille homo" hvilket i sin sætnings betydning ikke er okay men jeg mente nu, at i en rp situation, som den vi var i var helt efter spillets regl sæt. Det får jeg så jail for og jeg brokker mig over det og siger jeg ikke syntes det okay osv... Da casen er over, siger jeg så til Jørgen (Som er navnet på spilleren det blev sagt til) at jeg syntes han er Klam at kalde case på mig. Hvorefter jeg får 2880 minutters ban med teksten (Grim attitude - forstår ikke en hentydning) forstår ikke hvad han mener med hentydning? Jeg forstår godt man skal snakke pænt på stavox servere, men der er altså også en hårdfin grænse. Syntes ikke på noget tidspunkt jeg har trådt over grænsen. Jeg har ikke gjordt andet end at lave RP. Har jo ikke truet nogen på livet eller kaldt dem nogle racistisk gloser eller ned gjordt nogen på grund af seksuel orientering. Man kan snak om at jeg diskriminere ham ved ordet "homo" men i daglig tale er det jo noget vi alle bruger, som skældsord. Siger så til "Opk" at jeg gerne vil have en anden admin end ham, for han virkede ikke til at ville lytte på mit synspunkt "jeg bad helt specifikt om blasterion, da han altid er en fattet staff der gør et skide godt stykke arbejde" nåde ikke at tænde for videooptagelse så har intet på video, men har det link Jørgen sendte til Opk:

https://medal.tv/clips/20994644/ZipP7aZvMikg

 

Mvh: NF BenjaS 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.