Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request


Hisus

Recommended Posts

Dit in-game navn: Designeren
Vedkommendes in-game navn: Cherry Berry
Dit SteamID:STEAM_0:1:41703268
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:122028090
Tidspunkt for hændelse: 03:45 til 03:49
Hvilke regler er blevet brudt: 3.8 og 3.24 (især 3.24)
Hvad skete der: Det der sker er at Pundas kat og jeg er igang med at lave PD-raid for at få pengene og for at få bil efter. Men da vi så skal have bilen. Så er der Hjul-klemme på og der er ingen smart dør til at få bilen ud. Hvilket vil sige at man skal betale 10k for at få hjul klemme af og 10k for at åbne smart døren. Vi prøver desperat at få bilen ud. Men der ingen smart dør eller måde at få den ud derfra.
Beviser: Jeg har linket en Video til denne tråd.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg har snakket med Cherry, og han er opmærksom på han skal lave en smart-door næste gang. Dvs. at det forhåbentlig ikke kommer til at ske igen.

 

Tak for din klage.

 

Hvis du har yderligere spørgsmål til din ban-request, bedes du skrive en besked over forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.