Hop til indhold
Stavox

[Solved] Cherry Berry


Lomholt

Recommended Posts

Dit in-game navn: lomholt 21
Vedkommendes in-game navn: Cherry Berry
Dit SteamID: STEAM_0:0:54183897
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:122028090
Tidspunkt for hændelse:3:15
Hvilke regler er blevet brudt: misbrug af kræfter som instasleder
Hvad skete der: han tager en bil uden varsel hvor personen der ejer bilen står lige ved siden af. i den såen tilfælde skal en betjent/ instasleder give en bøde for ulovlig parking og derfor skyder jeg ham ud hvor efter han demoter mig 
Beviser:

unskyld lydkvaliteten

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Beetle skrev:

Jeg skal lige høre, hvad det er du klager over? Er det fordi at du bliver demotet, eller er det fordi han tager en bil uden grund? 

han demote mig basically uden grund og han tager også en bil han hellere ikke må tage med mindre at personen der ejet bilen ikke flyttede den

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg snakket lidt med jer begge. Det ser ud til at der er sket nogle misforståelser, samt at Cherry Berry ikke helt har haft styr på sit politi arbejde, hvilket jeg også har snakket med ham om, og hvilket han også selv erkender. Mig og Cherry blev begge enige om, at dette ikke kommer til at ske igen - så det må vi håbe.  

 

Tak for din klage.

 

Hvis du har yderligere spørgsmål til din ban-request, bedes du skrive en besked over forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.