Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Misser


Villadsenn

Recommended Posts

-----------------------------

Dit ingame navn: Villadsenn
Staff ingame navn: Misser
Dit SteamID: STEAM_0:1:155654203
Staff SteamID: STEAM_0:0:132651080
Forklar situationen: Det hele starter med at mine venner og jeg er betjente, hvor vi så følger efter nogen ind i en base der har en fading door der ikke er åben i 5 sekunder. Vi kalder så staff fordi der står i reglerne at en fadingdoor skal være åben i minimum 5 sekunder. (Regel 3.8 En fading door skal være åben i mindst 5 sekunder. Lige meget hvordan den bliver åbnet. Hvis du vil bruge smart opener, anbefaler vi smart door værktøjet, for at du ikke bliver straffet for fading door abuse). Derefter siger misser så at det er ok at den lukker lige så snart en ikke gang member træder hen foran den. Han siger også at den er åben hele tiden og han har ikke selv testet den. Dette bryder reglen da der står at en fading door skal være åben i 5 sekunder lige meget hvad. Dette forstår han ikke og begynder at lave sine egne regler. Tænker ok det så fair og spørger om hvilken regel der giver en tilladelse til at bryde regel 3.8, hvor han så ikke gider at svare mig og smutter. Han lader også de andre skyde på os imens vi er i case,  så siger han også holdkæft til min mate og giver ham jail. 
Bevis: https://medal.tv/clips/20869858/d1337hVk62O8        https://medal.tv/clips/20872247/d1337Kx2C6ek

 

Ikke åben hele tiden: https://medal.tv/clips/20872499/t7WkTJywdO6T

 

Egne regler: https://medal.tv/clips/20871167/d1337uu9er5p

 

Misser giver lov til at skyde i case: https://medal.tv/clips/20870842/OfBqRWkwPH4F

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Ser du jeg var i tvivl og spurgte en højere rangeret. Han forklare mig at basen ikke er ulovlig og jeg går ud fra det.

Jeg siger hold kæft grundet din makker ikke forstår et pænt: være lige sød at tige stille

din makker får jail efterfølgende grundet: Flabet + Lytter ikke til staff (kan ikke helt finde grundet på historikken)

Døren er åben indtil en Ikke-gang-member kommer og går ind i air locken

Jeg siger så efter "Igang igang igang" det hørte i så ikke og jeg fløj først ud til ingang råbte det også ned til jer.

I får så efterfølgende liv og armor igen grundet i ikke har hørt det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har forklaret at det er jer som går ind og derfor lukker den.

Den højere rangeret har forklaret mig at det er i orden hvilket jeg også sagde til dig

Jeg lod dem ikke skyde som du selv godt ved fik i alle liv og armor tilbage igen

Link til kommentar
Del på andre sites

også indrømmer han da imenste han taler grimt i cases som han ikke skal, han skal holde hovede koldt 

og da han også har set dem bruge fading door med knap og set der ikke var rangers også siger det er noget med gang så den lukker når ikke gang kommer ind så kan man vel tænke sim om og regne ud at det er en stor løgn
+ han giver folk lov til at bryde regl nr. 3.8 
Han giver folk lov til at blive skudt på af andre imens man er i case 
+  han sagde han gav: liv og armor det gav han ik til mig så det nægter jeg han har gjordt

InkedUdklip_LI.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskylder at jeg kommentere, men jeg har lavet basen.

I har ikke mulighed for at se den inderste dør, før den yderste åbner.

Dermed kan i ikke se at den faktisk var åben i 5+SEK. Men lukker så snart at der er folk.

Vi sagde flere gange i casen, hvordan den fungerede og ikke brød nogle regler.

I havde ikke intelligensen til at forstå at det.

VI skal manuelt åbne døren igen efter at den lukker. Derfor er den ikke 'altid' åben.

Håber at det giver en lille forklaring

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Trixx skrev:

Undskylder at jeg kommentere, men jeg har lavet basen.

I har ikke mulighed for at se den inderste dør, før den yderste åbner.

Dermed kan i ikke se at den faktisk var åben i 5+SEK. Men lukker så snart at der er folk.

Vi sagde flere gange i casen, hvordan den fungerede og ikke brød nogle regler.

I havde ikke intelligensen til at forstå at det.

VI skal manuelt åbne døren igen efter at den lukker. Derfor er den ikke 'altid' åben.

Håber at det giver en lille forklaring

 

Det i orden at du svare du har noet med sagen at gøre og du har mere erfaring end mig angående døre

 

 

til Villadsenn:

Jeg forklarede alt men i lytter ikke jo?

Jeg gave liv og armor til de personer der sagde de blev ramt

Du behøver ikke en ranger til at en E2 skal tjekke ting?

så vidt jeg har forstået er døren åben konstant meeeen knappen resetter efter forsøg på indtrængen

På dine klips kan man ikke engang høre hvad du siger

Link til kommentar
Del på andre sites

Sry jeg blander mig. Holder ikke med nogen, men den der garagedør, åbner jo når en kommer ind, og den anden lukker imens, som en del af basens sikkerhed. Når den ene så er lukket, åbner den anden vel, hvilket den video ikke kan bevise.

 

Igen, sry for at blande mig😬

Link til kommentar
Del på andre sites

Den er jo åben konstant til at en ikke-gang-member træder ind eller systemet

Bliver resat?

Ved ikke helt hvad du mener med at vi ikke forstår hinanden.

Forstår 100% hvad du siger men det er svært at forklare hvorfor basen ikke er ulovlig

Når du ikke rigtigt gider at samarbejde, og lytte. I stedet for det vælger du at ville diskutere og råbe mig direkte ind i ansigtet. 

 

Så den konklusion jeg kom frem til i casen var:

 

- basen er ikke ulovlig

- når man ikke gider at lytte kan jeg ikke forklare

- din makker fik jail grundet uacceptabel opførsel

- der er ingen grund til at forklare hvorfor at den dør skulle bryde regel 3.8 for det gør den ikke

- der er ikke en regel om at man ikke må lave den slags døre og det behøver der heller ikke være grundet det ikke er den slags døre folk normalt bruger. det er TILLADT den slags døre

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.