Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på WimBlim


støvsuger

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: støvsuger
Staff ingame navn: WimBlim
Dit SteamID: STEAM_0:0:163441724
Staff SteamID: STEAM_0:1:56144700

 

Tidspunkt for hændelse: Mellem 22:50 til 23

Forklar situationen: Der er en diskussion i OOC, som har været igangværende de seneste par dage imellem PPG ganget, 12 Year, samt BIC. 

Jeg vil sende screenshots af den lille diskussion som jeg knap nok tog del i, nede i bevis sektionen, så jeg tænker ikke jeg behøver at forklare hvad der skete.

WimBlim skriver i min ban grund at jeg efter FLERE advarsler vælger at blive ved med at diskutere, selvom han kun skrev en enkelt gang at diskussionen skulle fortsætte over PM.

Det virker til at WimBlim har fået et dårligt øje til mig efter en case jeg havde med ham hvor jeg fortalte ham at det virker som om han altid lader 12 Year vinde i cases, eftersom han er med i deres gang. Han svarede ikke da jeg nævnte det, og fortsatte så med at sige at jeg ændrede på min historie, selvom jeg ikke gjorde det. Jeg fortalte den samme historie 4 gange, og blev til sidst irriteret på ham, da jeg synes at han ikke håndterer sit job ordentligt og er fuldstændig uprofessionel, men da jeg ikke har noget bevis fra denne case, er den egentlig fuldstændig ligegyldig at nævne, men jeg tænker at WimBlim er moden nok til selv at indrømme at det er sket, især da han fortæller mig at det jail jeg fik i den case, var en fælles beslutning med tjulle.

For at samle op, synes jeg ikke WimBlim håndterer nogle cases fair, og ud fra hvad jeg har observeret holder han ALTID med sit gang. Han er ikke stand til at føre casesne ordentligt, og har op til flere gange ventet på at folk i cases selv fører en samtale med ham, og viser ikke at han er i stand til at tage lederskabet, hvilket virkelig er en nødvændig kompetence som staff. Han er gået på en mindre ban spree, og det virker virkelig ikke til at han har en ordentlig grund til overhovedet at gøre det.

 

Det skal lige siges, at som jeg tidligere nævnte, går WimBlim ud fra sine personlige holdninger til personer, og det kan jeg nemt bevise ved at sende screenshot af at jeg fik dobbelt så langt ban som en anden spiller ved navn Karl Olsen, for præcis samme grund.

 


Bevis: 

unknown.png

imageproxy.php?img=&key=b4d4b3aa2a0c4a46imageproxy.php?img=&key=b4d4b3aa2a0c4a46

unknown.png

unknown.png

unknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.pngunknown.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej støvsuger! 

 

Jeg tænker at jeg lige først og fremmest vil nævne noget angående det med at du tror/mener at jeg holder med mit gang. Jeg har op til flere gange haft givet dem en straf og nogle nedture, du har nok bare ikke lige været tilstede de rette tidspunkter. 

 

Jeg har IKKE noget had imod dig (på nogen måde).

 

Jeg skrev siden STARTEN af denne diskution som i tog her i dag, at I skulle tage den over PM, og i fortsætte. Det gjorde jeg nogle gange, (faktisk 2 mere), og i fortsatte stadig. Jeg tror ikke i har taget det med i de billeder, da det var fra starten af. Da i også har haft denne "had" imod hinanden i disse 2-3 dage, og modtaget en MASSE advarsler igennem den, så skal i selvfølgelig have en passende straf. Det var så heldigt at jeg snakkede med en anden staff, som synes at 2 timer var fint lige som en start. Det skal lige siges at jeg skrev beskeder som " Tal ordentligt!", "----- PM - -----" og "Tag den over PM!".

 

Grunden til at Karl Olsen kun fik 1 time,  var at han ikke var så meget med i det, som jer andre, og IKKE fordi at jeg har et had på dig. 

 

Hilsen Wimblim. 

 

Skrevet på mobilen

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skrev højst 2-3 beskeder i denne diskussion, og har sendt billeder fra da jeg deltog i det. Jeg kan ikke se hvor du vil hen med at bringe det op at der har været et ''had'' i chatten mellem de 3 gangs, da jeg ikke er med i nogle af dem, og det rager mig en dyt hvad fanden de skændes om, men fair nok? Forstår ikke at jeg er blandt gruppen der får allerlængst ban når jeg var en af dem der deltog allermindst, var det beskeden hvor jeg skrev ''i det mindste hader alle mig ikke'' til Papa Yiilmaz der fik dråben til at flyde over eller var det noget andet jeg skrev? Det var mere ment som en heads up til ham om at han burde tænke sig om, og fikse sin attitude overfor ALLE spillere på serveren.

 

Hilsen støvsuger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det som træk den op var heriblandt da i skiftede navne til ""Papa (Jeres navne) ", og selvfølgelig også de ting som du skrev. Dette BAN er mest bare en "Stop med at skriv alle disse dumme beskeder i OOC", og derfor var det kun 2 timer. 

 

Jeg sku gerne mene at jeg skrev 2-3 gange til jer, at I skulle tage den over PM og tale ordentligt, hvilket i ikke adlød. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det at vi skiftede vores navn til ''Papa'' FLERE TIMER før diskussionen overhovedet startede, var slet ikke skyld i det. 

Diskussionen startede da enten PPG, 12 Year eller BIC sendte en sviner imod hinanden, som altid. 

 

Du gentager at du skrev flere gange at vi skulle stoppe, men der tog jeg slet ikke del i det, og du vælger så at skrive at jeg efter flere advarsler ikke har forstået at jeg skulle stoppe. Jeg kan virkelig ikke se hvor du vil hen med det her?

Link til kommentar
Del på andre sites

Om du tog del i det eller ej, så gælder det også for dig.

Jeg skrev endda helt i starten af det at den skulle føres over PM, men det valgte i at ignorere. Jeg giver så et forsøg mere, og samme som sidst. Jeg giver så den sidste chance, og gæt hvad, den bliver også ignoreret. Derefter vælger jeg at snakke med tjulle, og vi bliver enige om hver isærs straf. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ikke jeg føre det længere og længere ud, da jeg som sagt kun skriver 2-3 beskeder som ikke var nær så slemt som noget af det andet der blev skrevet i chatten på tidspunktet.

Det virker bare som en undskylding, men jeg føler ikke rigtig at nogle af os får noget ud af det her overhovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg kan forstå, har dit ban ikke kun været for den episode, som du har vist i billeder, men også været fra et par dage før det, hvor i også diskuterede i ooc. Desuden fortæller WimBlim, at der mangler nogle billeder i beviset, som beviser at han har skrevet i chatten.

Har du noget af det? 

Link til kommentar
Del på andre sites

49 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Som jeg kan forstå, har dit ban ikke kun været for den episode, som du har vist i billeder, men også været fra et par dage før det, hvor i også diskuterede i ooc. Desuden fortæller WimBlim, at der mangler nogle billeder i beviset, som beviser at han har skrevet i chatten.

Har du noget af det? 

Det er ikke mig der har taget screenshots af chatten, men som skrevet ovenover har jeg ikke taget del i de ellers nævnte diskussioner, maksimalt har jeg skrevet en enkelt besked (højst sandsynligt til et medlem af PPG)

Men jeg indrømmer glædeligt at WimBlim bad alle i OOC tage den i PM, men jeg holder stadig fast i at jeg fik ban for en enkelt besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, støvsuger skrev:

Det er ikke mig der har taget screenshots af chatten, men som skrevet ovenover har jeg ikke taget del i de ellers nævnte diskussioner, maksimalt har jeg skrevet en enkelt besked (højst sandsynligt til et medlem af PPG)

Men jeg indrømmer glædeligt at WimBlim bad alle i OOC tage den i PM, men jeg holder stadig fast i at jeg fik ban for en enkelt besked.

Men også de andre dage?

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Men også de andre dage?

Jeg ville virkelig ønske at jeg havde screenshots fra de andre dage, men dem jeg primært har set være toxic i OOC har været 12 Year, BIC og PPG (og en lille smule Uganda Familien) jeg har helt klart skrevet noget, men er stoppet meget hurtigt da jeg ikke gider spilde min tid på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, støvsuger skrev:

Jeg ville virkelig ønske at jeg havde screenshots fra de andre dage, men dem jeg primært har set være toxic i OOC har været 12 Year, BIC og PPG (og en lille smule Uganda Familien) jeg har helt klart skrevet noget, men er stoppet meget hurtigt da jeg ikke gider spilde min tid på det.

@WimBlim er det noget du kan bekræfte?

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, WimBlim skrev:

Så ham op til flere gange komme med grove kommentare, og de var allesammen rettet imod PPG.

Flere grove kommentarer?

Jeg skrev til Papa Chimsi eller Yiilmaz eller whatever de nu hedder ''I det mindste hader alle mig ikke''.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.