Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye staffs!!! Misser


Kim Karsten

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kim Karsten
Staff ingame navn: Misser
Dit SteamID: STEAM_0:1:224695796
Staff SteamID: STEAM_0:0:132651080
Forklar situationen: Jeg bliver banned med grunden "Afpresning af staff klage - Trusler mod staff".
Hvorefter han også vælger at true mine venner med ban. Jeg syntes også det virker lidt underligt han heller ikke ordner sit staff arbejde.
Jeg syntes inderest inde at han ikke burde være på holdet da han ikke er egnet til det. Da han er ligeglad med hvis folk physicgun abuser, stunstick abuser, eller hvis de spammer over radioen.
Jeg syntes også det er lidt underligt at mine venner bliver truet med ban, da vi ikke må true ham med staff klage. Hvis det så bliver til man ikke må true med staffklage, kunne jeg godt tænke mig at have en god lang forklaring om reglen.
Så vidt jeg ved har jeg ikke set reglen, jeg har læst reglerne flere gange, og kan aldrig finde reglen med staffklage.
Bevis: https://medal.tv/clips/20805594/Ykv6kUL9DjKu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Scenariet: Du starter med at give Lil peps her en bøde, hans sætter sig så ind i bilen, betaler og køre. Lidt efter eftersøger du ham for "Flugt(AOS)"

Det synes jeg ikke er i orden så jeg vælger at få en anden betjent til lige at fjerne hans eftersøgning grundet han har fået sin straf. Herefter kommer du 

og arrestere ham. Jeg vil så forklare hvad jeg har gjort og hvorfor og du svare "Der er sket så meget (et eller andet ord) med dig i dag, Nu skal du tænke over at jeg har små clips med dig"

Det er indirekte/direkte at true mig. Herefter tænker jeg over dig og du bliver taget fat i. Du får så ban for Afpresning og Trusler.

 

Det med din makker kan man se alt om i videoen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Misser skrev:

Du starter med at give Lil peps her en bøde, hans sætter sig så ind i bilen, betaler og køre.

Han begynde at køre væk, jeg misser min stopbil ting på ham, hvorefter han bliver ved med at køre væk, så warranter jeg ham for flugt. Either way om han betaler den eller ej skal jeg stadig fortælle ham at han har tilladelse til at køre. Jeg har ikke givet ham nogen form for tilladelse til at køre. Jeg giver ham en bøde, han hopper ind i sin bil, jeg misser min stopbilting på ham, han kørere vidre og betaler bøden. Jeg vælger så at køre ham eftersøgt, da han ikke stoppede.

 

3 minutter siden, Misser skrev:

"Der er sket så meget (et eller andet ord) med dig i dag, Nu skal du tænke over at jeg har små clips med dig"

Det sagde jeg som mendt i at jeg vil have du skal gøre dig klar over at du nok burde formulere dig bedre, og du nok burde tage dig lidt mere sammen. Som jeg også sagde inden du bannede mig, det var ikke med vilje det skulle blive mendt som en afpressning eller en trussel, hvis du har opfattet det som en trussel så underskylder jeg helt vildt meget. Men jeg mendte det ikke som en trussel, jeg mendte det oprindligt bare som i at du burde tage dig sammen, og tænke lidt over den måde du håndtere cases.
Scenarie fra tidligere idag: Jeg står og snakker med en person, personen ender med at tage sin bil, fyre den tværs over vejen, hvor jeg så fortæller dig jeg har et video klip af det. Han løg også op til flere gange hvor du bare var fuldstændig ligeglad.

Lige før du gav mig ban: Jeg sagde også op til flere gange og også undskyldte. "Jeg mendte det ikke som nogle trussler, hvis du føler jeg gav dig en trussel, så er jeg ked af det, det var ikke mendt på den måde" (jeg gav dig en direkte undskyldning og jeg tænkte også over det)

// Kim Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Misser skrev:

Første gang der forklare du bare at du vil lave en staff klage det i orden

men anden gang der indirekte/direkte truer du med en. Det ikke i orden

Som jeg sagde, har jeg forstået at det ikke var en god ide. Det var derfor jeg kom med de undskyldninger jeg skyldte dig. Men jeg undre mig også hvorfor jeg fik ban, fordi der står ikke noget i reglerne med at jeg vil få ban for at true med staffklage, det går jo ikke under trusler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ser du, jeg kan ikke bruge en undskyldning til noget, for du mener det ikke. Det en selvfølger, at du tænker dig om før du lukker ord ud, som ikke er i orden. Du har brudt regel 1.2 og 1.3. At true mig med staffklage er en form for trussel. Ved ikke helt hvad problemet er, da du godt selv kan se hvad du har gjort forkert.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din makkers opførsel er uacceptabel og derfor

Får han af vide at han vil blive udelukket hvis han ikke stopper

Det er ikke op til ham hvad straf du får

 

Eftersom lil peps har betalt sin bøde ser jeg

Ikke grunden til at du skal eftersøge ham grundet

At han køre

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Misser skrev:

Eftersom lil peps har betalt sin bøde ser jeg

Ikke grunden til at du skal eftersøge ham grundet

At han køre

I virkeligheden må folk ikke bare køre selvom de har betalt en bøde af politiet. Jeg SKAL give ham lov til at køre, ellers skal jeg begynde at gå væk fra personen. Jeg har ikke vist noget tegn for at han må køre vidre.

Derfor ser jeg ingen grund til at det skal blive taget vidre. Grunden til jeg også valgte at sige sådan som jeg sagde var fordi at du op til flere gange ikke gad at fuldføre dit arbejde som staff.

F.eks physicgun abuse, micspam, teaming som betjent / indsatsleder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg gav ham bøden, hvorefter han nosser væk i sin blå lykan, så skyder jeg en stopbilting efter ham, jeg misser så mit skud, så går der 2-4 sekunder efter, så betaler han bøden, men stopper aldrig.
Hvilket bliver taget som flugt, så eftersætter jeg ham på radioen med grunden "flugt". Jeg får så afvide 10 sekunder efter at han er blevet fundet. Jeg kommer derover vælger og arrestere ham for flugt fra politiet. 
Så kommer Misser og spørger nysgerigt "Hvorfor anholder du nu lil peeps?", hvor jeg svarer at han flygtede. Men han forklarer så at han betalte bøden, hvorefter jeg så vælger at sige at han flygtede.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Kim Karsten skrev:

Jeg gav ham bøden, hvorefter han nosser væk i sin blå lykan, så skyder jeg en stopbilting efter ham, jeg misser så mit skud, så går der 2-4 sekunder efter, så betaler han bøden, men stopper aldrig.
Hvilket bliver taget som flugt, så eftersætter jeg ham på radioen med grunden "flugt". Jeg får så afvide 10 sekunder efter at han er blevet fundet. Jeg kommer derover vælger og arrestere ham for flugt fra politiet. 
Så kommer Misser og spørger nysgerigt "Hvorfor anholder du nu lil peeps?", hvor jeg svarer at han flygtede. Men han forklarer så at han betalte bøden, hvorefter jeg så vælger at sige at han flygtede.

Jeg tænker godt at han må gå ind i bilen, men så snart at han begynder at køre uden at have betalt bøden, vil jeg antage det som at flygte.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

eftersom jeg ikke kunne snakke med dig grundet du valgte at true med 

staff klage kunne jeg ikke løse den der. Jeg kunne ikke snakke med dig

angående hvad du må og ikke må når det gælder at eftersøge, når jeg med 

det samme får af vide at han sætter sig ind i bilen betaler og køre.

Jeg fik af vide med det samme at han betaler og køre og ikke omvendt

køre og betaler

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Misser skrev:

eftersom jeg ikke kunne snakke med dig grundet du valgte at true med 

staff klage kunne jeg ikke løse den der. Jeg kunne ikke snakke med dig

angående hvad du må og ikke må når det gælder at eftersøge, når jeg med 

det samme får af vide at han sætter sig ind i bilen betaler og køre.

Jeg fik af vide med det samme at han betaler og køre og ikke omvendt

køre og betaler

Jeg har nok sagt forkert, men vil der være mulighed for vi kan tage den over enten discord eller ts?

Jeg tror der har været en lille misforståelse omkring mig og dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Truer du med en staff klage, risikerer du at modtage ban. Hvis du vil lave en klage, så gør det, der er ingen grund til at fortælle vores staff at du laver den, før du gør det.

At du har givet Misser forkert information i case, kan han jo ikke gøre for, hvis du ønsker at diskutere den videre på ts, så gå i afventer support. Men for nu lukker jeg klagen her.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.