Hop til indhold
Stavox

Tid tælling e2 hjælp


Maloni

Recommended Posts

Hejsa kloge hoveder på stavox, jeg går lidt rundt og døjer med et problem i min E2. Se jeg vil gerne kunne gøre at man nemt kan se hvor lang tid der er gået siden man har brugt en hvis chat command, lige nu bruger jeg curtime() men resultatet jeg får ud af det er virkelig svært at aflæse, derfor vil jeg gerne prøve at formattere det sådan så det er nemt at læse såsom Minutes:Seconds Og indtil videre er jeg støt på et problem, jeg havde ført prøvet med en returnTime function og se om jeg kunne udregne tidsforskellen fra den function men det dur ikke, så prøvede jeg at bruge time functionen og det giver mig ihvertfald de rigtige tal men det er svært at udregne tidsforskellen siden at hvis kommanden bliver skrevet ved 30 sekunder, og kommandoen for at se hvor meget tid der er gået er skrevet ved 20 sekunder, ja så kan du godt se at den har lidt svært ved at udregne det. Så hvis nogen har en ide så hjælp tak

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.