Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban ansøgening


Rot

Recommended Posts

Hej jeg er blevet banned uden grund jeg har ikke kørt nogen ned eller ltapede jeg leavede idag for jeg har lige spillet cs:go og jeg har ikke været inde på stavox i et stykke tid når jeg joiner står der jeg har fået ban det er jo lidt nået lort fordi jeg har ikke kørt nogen ned for det første og for det andet ltapede jeg ikke jeg spillede csgo i 2 timer så ved ikke hvordan jeg har kørt nogen ned med vilje da jeg leaved efter genstart fik lige mine penge også gik jeg dog har jeg ramt en med min bil da jeg var læge men det var fordi at der var en lilla bmw som blev ved med at køre ind i mig mit steam id er  STEAM_1:1:478698429 håber jeg kan få unban 😄 fortsæt goddag 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tue

Jeg får en, pga. noget CDM
Du var læge på det tidspunkt, og havde vist kørt DEAGLEMEISTER ned på det tidspunkt. (tror jeg)
Jeg kigger så i vores logs, og ser, at du leavede nærmest lige bagefter.

Var det bare et rent tilfælde, at du leavede lige bagefter?
Fordi så har jeg nok bare misforstået det.

- sprit lone

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var mig der callede case. Lige da Sprit Lone kom, og jeg begyndte at forklare hvad der skete, leavede du. Det var lidt spøjst da vi tydeligvis snakkede om dig. Du var tæt nok på til jeg kunne se den grønne prik over dit hovedet. Det så meget ud som om du Ltap'ede.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej jeg ltapede ikke en af mine venner hjalp enda i csgo med rankup så jeg har ikke ment at ltap vis det er det i tror jeg gad bare ikke stavox mere der fordi at jeg havde fået min refund også bagefter gik vi ind og spillede csgo dog kørte jeg deaglemeister ned ved en fejl fordi den lilla bmw kørte efter mig og da jeg prøvede at parker ramte jeg ham uheldigvis på grund af den lilla agtig bmw

Link til kommentar
Del på andre sites

ja undskyld jeg glemmer nogen gange nogen ting ja jeg har kørt ham ned ved en fejl og jeg hjalp ham op igen og jeg ltapede ikke jeg havde bare brug for en pause fra gmod lige i et stykke tid

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.